Gamerzy Kubson i Luure reklamują loterię napoju Tiger (wideo)
Ruszyła loteria „Tiger Gamer” promująca napój energetyczny Tiger Energy Drink (produkowany przez Maspex Wadowice). Akcję reklamują znani twórcy internetowi zajmujący się grami wideo: Kubson i Luure.
W ramach loterii należy kupić puszkę napoju Tiger Energy Drink i zachować dowód zakupu oraz zarejestrować to na stronie tigergamer.pl, głosując na wybranego wideoblogera gamingowego promującego akcję: Kubsona lub Luure. Akcja ruszyła 1 września i potrwa do 10 listopada.
Po zakończeniu loterii spośród zgłoszeń wylosowani zostaną zwycięzcy. Nagrodą główną jest voucher o wartości 70 tys. zł na ulepszenia Królestwa Gracza oraz 500 kart zakupowych po 300 zł do sklepów Media Markt.
Ambasadorami marketingowymi loterii są wideoblogerzy Kubson i Luure zajmujący się głównie grami wideo.
Obsługą loterii zajmuje się agencja Smolar.
Za obsługę reklamową napoju Tiger odpowiadają agencje Brasil (kreacja i strategia reklam) i The Digitals (aktywności w social media) oraz dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Gamerzy Kubson i Luure reklamują loterię napoju Tiger (wideo)