Teleturniej Polsatu popularny w Czechach
Znany z Polsatu teleturniej "Gra w Ciemno" emitowany od stycznia w czeskiej telewizji cieszy się dużą popularnością. Kolejne odcinki należącego do grupy producenckiej ATM formatu ogląda ponad pół miliona naszych południowych sąsiadów.
Grupa ATM sprzedała czeskiej stacji telewizyjnej Czech TV1 licencję na 43 odcinki teleturnieju "Gra w ciemno". Od stycznia 2008 roku program emitowany jest co tydzień w każdą niedzielę o godz. 17:20 pod wdzięcznym tytułem "Naslepo". Co najważniejsze, teleturniej odnotowuje bardzo dobre wyniki oglądalności i rosnący udział w rynku. Co tydzień przyciąga przed ekrany 20% docelowej grupy widowni telewizyjnej (SHR), co daje mu drugą pozycję wśród programów emitowanych w tym paśmie w najważniejszych czeskich stacjach telewizyjnych.
"Gra w ciemno" to teleturniej, w trakcie którego jego uczestnicy nie wiedzą o ile pieniędzy grają, ile zgromadzili już na koncie, a także czy udzielili poprawnej odpowiedzi na zadane pytanie. "W ciemno" muszą podejmować ważne decyzje dotyczące całej dotychczasowej wygranej, ryzykując jej utratę. W Polsce teleturniej emitował w latach 2005-2007 Polsat, a prowadził Krzysztof Ibisz.
"Gra w ciemno" nie jest jedynym formatem wyprodukowanym przez Grupę ATM, do którego prawa kupiła zagraniczna stacja telewizyjna. Z powodzeniem sprzedajemy licencje na autorskie programy odbiorcom zagranicznym: m.in. do Nowej Zelandii (Awantura o kasę), do Włoch, Grecji oraz Hiszpanii (Gra w ciemno), a także do Irlandii i na Ukrainę licencję na reemisję serialu Pierwsza miłość" - mówi Maciej Grzywaczewski, wiceprezes zarządu ATM Grupa.
Dołącz do dyskusji: Teleturniej Polsatu popularny w Czechach