SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Talk-show z wiewiórkami reklamuje „drugi rok gratis” przy pożyczce w BGŻ (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa wspierająca promocję „Drugi rok gratis” dotyczącą pożyczki gotówkowej w Banku BGŻ. Akcję, której głównymi bohaterkami są promujące ten bank od kilku lat wiewiórki, przygotowały firmy Grandes Kochonos, Initiative, ZenithOptimedia Group, Papaya Films i Lunapark.

W nowej reklamie Banku BGŻ para sympatycznych wiewiórek gości w telewizyjnym talk-show „Cała prawda”. Prowadzący nie chce uwierzyć, że można zaoszczędzić na wzięciu pożyczki gotówkowej, na co wiewiórki pokazują, że jest to możliwe w ramach promocji „Drugi rok gratis”. W konsekwencji prezenter zgodnie ze swoją zapowiedzią musi pozwolić ogolić się na łyso.

Promocja „Drugi rok gratis” dotyczy pożyczek na kwotę maksymalnie 20 tys. zł spłacanych przez dwa lata. Będzie obowiązywać do 15 września.

Akcja reklamowa zaczęła się internetowym etapem teaserowym, w ramach którego przez tydzień emitowany był 10-sekundowy spot (w serwisach SE.pl, Gwizdek24.pl, Superseriale.pl, Superexpress.tv, TVP.pl, VoD.pl, Pudelek.tv, Player.pl, WP.tv, Ekstraklasa.tv, YouTube) odsyłający na facebookowy fanpage programu „Cała prawda”, gdzie użytkownicy mogli wybierać w głosowaniu zakończenie reklamy. Ponadto prowadzone były działania marketingu szeptanego na najpopularniejszych forach i w serwisach społecznościowych.

Właściwa odsłona kampanii obejmuje telewizję (TVP 1, TVP 2, Polsat i ponad 65 kanałów tematycznych), radio (RMF FM, Radio Zet, Jedynka, Trójka, Czwórka, Złote Przeboje, Rock Radio, Zet Gold i 54 stacje lokalne), internet (oprócz serwisów i aktywności z fazy teaserowej - także reklamy display w sieciach afiliacyjnych), outdoor (nośniki na autobusach w wybranych miastach) oraz oddziały Banku BGŻ.

Kreację kampanii przygotowała agencja Grandes Kochonos, produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Papaya Films, a animację opracowało studio Lunapark.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative (media nieinternetowe), natomiast za komunikację w sieci odpowiada Zenith Optimedia Group: za kreację reklam i aktywności w social media - pion Newcast, a za planowanie i zakup mediów - pion Performics.

Dołącz do dyskusji: Talk-show z wiewiórkami reklamuje „drugi rok gratis” przy pożyczce w BGŻ (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl