Tajemnica zniknięcia Pełnego Ziarna Lubelli w nowej kampanii reklamowej
Wystartowała kampania reklamowa makaronów Lubella Pełne Ziarno (Maspex Wadowice), którą przygotowały GPD Agency i Starcom.
„Znikające Pełne Ziarno” to kampania przedstawiająca trzymające w napięciu historie różnych bohaterów. Wszystkie łączy tajemnicze zniknięcie makaronów Lubella Pełne Ziarno. Zagadkę za każdym razem wyjaśnia jeden znaczący fakt – Pełne Ziarno ma nowy, lepszy smak. Zmianę łatwo można dostrzec, gdy makaron znika w mgnieniu oka z talerza.
Spoty reklamują makarony spaghetti, pióra i świdry.
Kampania obejmuje spoty w kinach, działania outdoorowe oraz digitalowe.
Kreację reklam przygotowała GPD Agency, planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom.
Dołącz do dyskusji: Tajemnica zniknięcia Pełnego Ziarna Lubelli w nowej kampanii reklamowej