SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tajemnica zniknięcia Pełnego Ziarna Lubelli w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała kampania reklamowa makaronów Lubella Pełne Ziarno (Maspex Wadowice), którą przygotowały GPD Agency i Starcom.

„Znikające Pełne Ziarno” to kampania przedstawiająca trzymające w napięciu historie różnych bohaterów. Wszystkie łączy tajemnicze zniknięcie makaronów Lubella Pełne Ziarno. Zagadkę za każdym razem wyjaśnia jeden znaczący fakt – Pełne Ziarno ma nowy, lepszy smak. Zmianę łatwo można dostrzec, gdy makaron znika w mgnieniu oka z talerza.

Spoty reklamują makarony spaghetti, pióra i świdry.

 

Kampania obejmuje spoty w kinach, działania outdoorowe oraz digitalowe.

Kreację reklam przygotowała GPD Agency, planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom.

Dołącz do dyskusji: Tajemnica zniknięcia Pełnego Ziarna Lubelli w nowej kampanii reklamowej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl