Sukces nowości antenowych Polsatu
Dużym sukcesem okazały się emitowane w miniony weekend nowości Polsatu
Dużym sukcesem okazały się emitowane w miniony weekend nowości Polsatu. Były to Idol - 3 edycja, Bar bez Granic - Wielkie otwarcie, serial "Czego się boją faceci czyli seks w mniejszym mieście". Każdą z tych pozycji obejrzało średnio ponad 3 miliony ludzi, a w grupie docelowej 16 - 49 pozyskały one ok. 27 % widzów oglądających w tym czasie telewizję. (więcej poniżej)
|
Zważywszy na sukces Baru II takie wyniki można uznać za dobrą prognozę dla Baru bez Granic - informuje "Polsat".
Wszyscy widzowie, jak i z grupy 16-49 lat chętniej wybierali niedzielne wydanie Idola III niż emitowany równolegle program TVN "Dla Ciebie wszystko". Rosnąca oglądalności niedzielnych, jak i czwartkowych wydań oznacza sukcesywny wzrost popularności tej edycji Idola.
Premierowy odcinek "poważnej komedii" "Czego się boją faceci czyli seks w mniejszym mieście" z Cezarym Pazurą w roli głównej uzyskał bardzo dobre wyniki oglądalności. Serial zainteresował ponad 26% widzów z grupy 16-49 lat oglądających wówczas telewizję.
Rośnie również widownia amerykańskiego serialu "24 godziny". Każdy z odcinków obejrzało ponad 2,5 mln widzów. Serial ten największą popularnością cieszy się zwłaszcza w grupie 16 - 49, gdzie średni udział (SHR%) dwóch odcinków wyniósł blisko 25 %. Odcinek drugi przyciągnął znacznie większą widownię a zatem wciąż pozyskuje nowych odbiorców.
Dołącz do dyskusji: Sukces nowości antenowych Polsatu