Spot telewizyjny w Internecie
Powodem dla którego zdecydowaliśmy się na wykorzystanie technologii Macromedia jest fakt, iż 99% polskich internautów ma zainstalowane na swoich komputerach tzw. plug-in'y flash, umożliwiające oglądanie zaawansowanych technologicznie zarówno stron www jak również reklam - mowi Jacek Kołtonik Z-ca dyrektora Działu Internet CR Media.
Celem komunikacyjnym prowadzonej kampanii jest prezentacja wszystkich walorów nowego telefonu sieci Plus GSM - SonyEricsson T610. Wartym podkreślenia jest fakt, iż po raz pierwszy tego typu reklama znalazła się w części strony która do tej pory nie była wykorzystywana do celów reklamowych. Uznaliśmy, iż tego typu kampania, wymaga zapewnienia bardzo dobrego miejsca emisji, tak aby wszyscy odwiedzający stronę zwrócili uwagę na ta wyjątkową reklamę - uważa Tomasz Piatkowski, media planner CR Media.
Kampanię "streamingowa" trwającą do 09.11 będzie miało możliwość obejrzenia ponad 2 miliony Unikalnych Użytkowników.
Wykorzystanie takiej formy reklamy pozwoliło uzyskać pełna synergię kreacyjną z działania reklamowymi prowadzonymi w telewizji. Sony Ericsson udało się poprzez tą kampanię stworzyć wzorcowy przykład prawidłowej integracji działań reklamowych w pięciu mediach tj. w telewizji, radiu, prasie i na billboardach i internecie.
Inne
Dołącz do dyskusji: Spot telewizyjny w Internecie