Spot grozy reklamuje Cheetos Potwory (wideo)
Zaczęła się kampania reklamująca nową serię chrupek kukurydzianych Cheetos (produkowanych przez PepsiCo) - Cheetos Potwory. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy BBDO Warszawa, D1, Ewesa i Media Direction OMD.
Reklama Cheetos Potworów jest utrzymana w stylistyce filmu grozy: chrupki jedzone przez różne osoby wieczorem w tajemniczy sposób nagle unoszą się w powietrze i wylatują z pomieszczenia. Okazuje się, że sprawcą zamieszania jest brand hero marki - gepard Chester, który używa oryginalnego odkurzacza.
Spot podkreśla, że seria Cheetos Potwory obejmuje trzy warianty (Wampiry, Szkieletory i Demony) o różnych smakach i kształtach.
Akcja reklamowa oprócz telewizji obejmuje internet (serwisy społecznościowe) oraz punkty sprzedaży (degustacje i materiały POS, event 13 lutego).
Reklamy ATL-owe przygotowała agencja BBDO Warszawa, komunikację w internecie prowadzi agencja D1, a za realizację eventów odpowiada agencja Ewesa. Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Media Direction OMD.
Dołącz do dyskusji: Spot grozy reklamuje Cheetos Potwory (wideo)