Sony Ericsson F305: Telefon pełen NUwości
W prasie, internecie i punktach sprzedaży rozpoczęła się kampaniareklamowa wprowadzająca do sprzedaży telefon Sony Ericsson F305 zfunkcją motion gaming. Akcja skierowana do młodych ludzi przebiegapod hasłem "Telefon pełen NUwości".
Kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek telefonkomórkowy Sony Ericsson F305 z funkcją motiongaming podkreśla w haśle "Telefon pełen NUwości", że każdy, kto dokońca sierpnia kupi ten model w salonach Orange, otrzyma jeden z 5tys. ludzików NU. Wykorzystywany akcji layout prezentujenajważniejsze zalety urządzenia: oprócz motion gaming - głośnikistereo i odtwarzacz multimedialny. Przekaz skierowany do osób wwieku 15-24 lat promuje też serwis internetowy www.se-gaming.pl, w którym możnabrać udział w grach i konkursach oraz pobierać takie aplikacje natelefon komórkowy.
Akcja reklamowa jest prowadzona w prasie, internecie, salonachsieci Orange (materiały POS) oraz punktach sprzedaży Diverse (m.in.naklejki na lustrach i wieszakach, standy z telefonem). Koncepcjękampanii (zaplanowanej do końca sierpnia), adaptacjęwykorzystywanych w niej reklam i serwis www.se-gaming.pl przygotowałaagencja IQ Marketing.
Dołącz do dyskusji: Sony Ericsson F305: Telefon pełen NUwości