Znikające w praniu skarpetki? Monoprix w spocie ma rozwiązanie (wideo)
Francuska marka odzieżowa Monoprix wzięła się za problem znikających w praniu skarpetek. Swoje rozwiązanie promuje zabawnym spotem reklamowym, który przygotowała agencja Rosapark.
Blisko minutowa reklama zaczyna się od poważnego zaprezentowania problemu znikających skarpetek jako odwiecznej zagadki, która nigdy nie została rozwiązana. Po tym następuje seria zabawnych scenek, w których ludzie poszukują swoich ulubionych, utraconych skarpetek. Niektórych doprowadza to do rozpaczy, czy nawet wściekłości, a także innych niecodziennych reakcji.
Na koniec pojawia się proponowane przez Monoprix rozwiązanie problemu, czyli... para skarpetek plus - w razie zagubienia - jedna dodatkowa w zestawie.
Za kreację reklamy odpowiada agencja Rosapark.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Znikające w praniu skarpetki? Monoprix w spocie ma rozwiązanie (wideo)