Siła charakteru promuje Toyotę Avensis
Toyota rozpoczęła drugi etap kampanii reklamowej odświeżonegomodelu Avensis. Akcja pod hasłem "Siła charakteru" obejmujetelewizję, prasę, internet i outdoor.
Wprowadzeniu na rynek w miniony weekend ulepszonego modeluToyoty Avensis towarzyszyły 15-sekundowe spoty telewizyjne,ogłoszenia prasowe i działania w internecie, które zachęcały dowypróbowania tego samochodu w ramach dni otwartych w salonach.Teraz rozpoczyna się drugi etap tej kampanii, w którym podkreślanesą zalety nowej Toyoty Avensis: większe bezpieczeństwo i komfortjazdy.
Akcja pod hasłem "Siła charakteru" prowadzona jest w telewizji,prasie, internecie i outdoorze.
Kreację kampanii zaplanowanej do końca lutego przygotowałaagencja reklamowa Saatchi & Saatchi Communications, aplanowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowyZenithOptimedia.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Siła charakteru promuje Toyotę Avensis