SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Show” podniosło cenę

Wydawnictwo Bauer zdecydowało o podniesieniu ceny promocyjnej dwutygodnika „Show”. Dzisiaj na rynku ukazał się już drugi numer tego magazynu w cenie 1,60 zł.

Dotąd, od października 2011 roku „Show” ukazywało się w cenie promocyjnej 1,50 zł (więcej na ten temat). Od wydania urodzinowego, które pojawiło się w sprzedaży 24 września br., magazyn kosztuje o 10 groszy więcej. - Decyzja wynika z naszej polityki marketingowej - mówi tylko Maciej Brzozowski, dyrektor PR w Wydawnictwie Bauer.

Konkurencyjne magazyny „Party” i „Flesz” (oba wydaje Edipresse Polska) ukazują się od wielu miesięcy na zmianę w dwóch cenach. Każdy z nich kosztuje albo 1,99 zł albo 1,50 zł.

>>> „Party” liderem, ale tylko „Show” zyskało

  • Więcej informacji:
  • Show

Dołącz do dyskusji: „Show” podniosło cenę

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kierownik
Jak zwykle autor kryjacy sie pod psudonimem PP - pewnie chodzi o Prostego Praktykanta - wykazal sie nieznajomoscia tematu. Wez sie czlowieku ogarnij albo zmien prace - czy tak trudno sprawdzic ile kosztuja poszczegolne tytuly?
odpowiedź