„Show” podniosło cenę
Wydawnictwo Bauer zdecydowało o podniesieniu ceny promocyjnej dwutygodnika „Show”. Dzisiaj na rynku ukazał się już drugi numer tego magazynu w cenie 1,60 zł.
Dotąd, od października 2011 roku „Show” ukazywało się w cenie promocyjnej 1,50 zł (więcej na ten temat). Od wydania urodzinowego, które pojawiło się w sprzedaży 24 września br., magazyn kosztuje o 10 groszy więcej. - Decyzja wynika z naszej polityki marketingowej - mówi tylko Maciej Brzozowski, dyrektor PR w Wydawnictwie Bauer.
Konkurencyjne magazyny „Party” i „Flesz” (oba wydaje Edipresse Polska) ukazują się od wielu miesięcy na zmianę w dwóch cenach. Każdy z nich kosztuje albo 1,99 zł albo 1,50 zł.
>>> „Party” liderem, ale tylko „Show” zyskało
Dołącz do dyskusji: „Show” podniosło cenę