Serial „Na krawędzi” wygrał z konkurencją. 15 mln zł z reklam
Nowy serial kryminalny Polsatu „Na krawędzi” oglądało średnio 1,88 mln widzów. Produkcja dała stacji pozycję lidera rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 15 mln zł.
„Na krawędzi” na antenie Polsatu oglądać można było w okresie od 28 lutego do 23 maja br. w czwartki o godz. 22.00. Średnia widownia serialu wyniosła 1,88 mln osób, co przełożyło się na 16,97 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 16,68 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Produkcja dała Polsatowi pozycję lidera w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce zajęła TVN, która pokazywała w tym czasie „Kuchenne rewolucje” i filmy fabularne, co przełożyło się na 15,29 proc. udziału. Na kolejnych pozycjach uplasowały się: TVP1 (programy Elżbiety Jaworowicz, „Anatomia prawdy”; 11,61 proc.) oraz TVP2 („Dr House”, filmy; 6,00 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej Polsat zajął drugie miejsce, a liderem była TVN.
Wpływy z reklam przy emisji „Na krawędzi” wyniosły 15 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Główną bohaterką „Na krawędzi” była Marta Sajno (w tej roli Urszula Grabowska), bizneswoman, która wraca z Kanady do Polski. Zakłada ona fundację dla ofiar gwałtu i postanawia się zemścić się na oprawcach z przeszłości. W serialu zagrali też m.in. Maria Niklińska, Marek Bukowski, Maja Hirsch i Przemysław Sadowski - wyreżyserował go Maciej Dutkiewicz, a producentem wykonawczym była firma Baltmedia. „Na krawędzi” było historią zamkniętą i Polsat nie planuje jego kontynuacji.
Oglądalność serialu „Na krawędzi” na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
Polsat-Na krawędzi | 1876868 | 16,97% | 16,68% |
TVN | 1691081 | 15,29% | 18,54% |
TVP1 | 1283743 | 11,61% | 6,98% |
TVP2 | 663105 | 6,00% | 7,77% |
Dołącz do dyskusji: Serial „Na krawędzi” wygrał z konkurencją. 15 mln zł z reklam