„Pyszny ser. I kropka” w spocie serów Serenada (wideo)
Wystartowała kampania reklamująca sery żółte Serenada (produkowane przez Spomlek) w nowych opakowaniach. Akcja, autorstwa agencji Heads Advertising, jest realizowana pod hasłem „Pyszny ser. I kropka”.
Kampania jest oparta na spocie, w którym dwójka dzieci spiera się, czy czarne kółka charakterystyczne dla opakowań serów Serenada to kropki czy dziury. Sprzeczkę obserwują ich rodzice i pies dalmatyńczyk.
Spot kończy się sloganem „Pyszny ser. I kropka”.
W reklamie prezentowane są nowe opakowania wszystkich wersji serów żółtych Serenada. Zostały one wprowadzone do sprzedaży w sierpniu, za zmianę identyfikacji wizualnej marki odpowiada agencja Heads Advertising.
Spot informuje też, że Serenada otrzymała w br. tytuł Rodzinnej Marki Roku.
Działania reklamowe obejmują telewizję (spot 30- i 15-sekundowy, billboardy sponsorskie), outdoor, prasa (pisma branżowe) oraz internet (m.in. serwisy VoD, YouTube, Onet.pl).
Za strategię, kreację oraz planowanie i zakup mediów odpowiada krakowska agencja Heads Advertising.
Dołącz do dyskusji: „Pyszny ser. I kropka” w spocie serów Serenada (wideo)