Serce i Rozum z Mistrzem Do-Ping reklamują Neostradę (wideo)
Startuje kolejna kampania reklamowa Neostrady oparta na wizerunku Serca i Rozumu. Akcję przygotowały agencja reklamowa Publicis i dom mediowy MEC.
W ruszającej właśnie kampanii Orange reklamowana jest nowa oferta Neostrady, oparta na czterech wariantach prędkości: do 10, do 20, do 40 oraz do 80 Mb/s (zobacz szczegóły). Reklamy podkreślają, że przy korzystaniu z tego pierwszego wariantu płaci się tylko 49 zł z VAT (przy umowie na 24 miesiące). W żartobliwym spocie telewizyjnym Serce i Rozum trenują wschodnie sztuki walki, w towarzystwie Mistrza Do-Ping.
Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Serce i Rozum z Mistrzem Do-Ping reklamują Neostradę (wideo)