Scholz & Friends Warszawa będzie reklamowała sklepy Aldi
Agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa (należąca do holdingu Mediacap) wygrała przetarg na obsługę sieci sklepów Aldi.

Mediacap poinformował, że Scholz & Friends Warszawa i Aldi w najbliższym czasie uzgodnią ostatecznie warunki umowy.
Nie podano na razie, ile ani które inne agencje brały udział w przetargu.
W komunikacie zaznaczono, że przewidywana łączna wartość kontraktu przekroczy 3 proc. zeszłorocznych wpływów Mediacapu ze sprzedaży, które wyniosły 67,27 mln zł.

Sieć Aldi w Polsce liczy obecnie 124 sklepy, położone głównie w zachodniej i południowej części kraju. Tydzień temu spółka zapowiedziała, że będzie kontynuowała unowocześnianie obecnych sklepów oraz otwierała nowe, m.in. w dużych miastach, w tempie podobnym co w ostatnich latach (średnio uruchamiano 22 sklepy rocznie).
W br. firma po raz pierwszy przeprowadziła kampanię outdoorową (w Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Warszawie i aglomeracji śląskiej). Kreacją tych reklam zajęła się PromoAgency. Ponadto sklepy Aldi regularnie reklamują się w gazetkach produktowych. Obecnie hasło główne marki to „Wysoka jakość w dobrej cenie”.
W pierwszych trzech kwartałach br. Mediacap zanotował wzrost wpływów ze sprzedaży o 8,4 proc. do 48,14 mln zł oraz spadek zysku netto z 3,1 do 1,18 mln zł. W segmencie marketingowym (oprócz Scholz & Friends Warszawa obejmującym agencje The Digitals, Plastream i - od wiosny br. - 51,1 proc. udziałów w TalentMedia) miał 30,91 mln zł wpływów i 1,1 mln zł zysku EBITDA.
Dołącz do dyskusji: Scholz & Friends Warszawa będzie reklamowała sklepy Aldi