Saturn: Pokochaj technologię i bądź sknerą
Ruszyła najnowsza kampania reklamowa sieci Saturn pod hasłem"Pokochaj technologię i bądź sknerą". Przypada ona na okres 3 latdziałalności marki na rynku polskim i jest odzwierciedleniemplanowanej na rok przyszły silnej ekspansji.
Nowa kampania "Pokochaj technologie i bądź sknerą" nawiązuje dodotychczasowych działań (slogan "żer dla skner", kosmitka będącaikoną marki) i ma na celu wzmocnienie wizerunku marki w miastach, wktórych działają markety Saturn (4 Warszawa, 2 Wrocław, 1 Kraków, 1Katowice, 1 Gdańsk); zbudowanie świadomości marki wśródpotencjalnych konsumentów z innych miast; umocnienie pozycji sieciwśród klientów.
Przygotowano spoty 15 i 30 sekundowe, które będą emitowane wnastępujących stacjach: TVN, TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN 24 do 6grudnia. Kampania będzie wsparta również emisjami radiowymi orazdziałaniami o charakterze lokalnym na terenie samych marketów.
Polski spot jest adaptacją kampanii niemieckiej, dopasowaną dodziałań Saturna na polskim rynku. Projektem kieruje Daria Perzyna -Manager ds. reklamy marki Saturn.
Adaptacją materiałów zajęła się agencja Young & Rubicam.Film został wyprodukowany przez ID Spot. Kampanię w telewizjizaplanował Universal McCann, pozostałe media planowane są przezdział planowania mediów Media-Saturn Holding Polska oraz lokalnieprzez markety. W filmie wykorzystano fragment utworu brytyjskiejgrupy Goldfrapp.
Saturn to marka, która pozycjonuje się jako kompetentny lider wdziedzinie nowych technologii, odpowiadający na stale rosnąceoczekiwania klientów, również te związane z konkurencyjnościącenową.
Dołącz do dyskusji: Saturn: Pokochaj technologię i bądź sknerą