Rosnąca przyjemność reklamuje herbatę i syrop od Herbapolu (wideo)
Pod hasłem „Przyjemność. Masz to w naturze” ruszyła telewizyjna kampania reklamowa produktów Herbapolu. Akcję przygotowały firmy Lowe Warsaw i Platige Image.
Spoty Herbapolu w ekspresowym tempie (techniką tzw. time lapse) pokazują wzrost i dojrzewanie roślin, z których powstają napoje produkowane przez firmę. Podsumowuje to hasło: „Przyjemność. Masz to w naturze”.
W pierwszych reklamach prezentowane są herbata Herbaciany Ogród Dzika Róża oraz syrop Owocowa Spiżarnia Malina. Kolejne spoty będą prezentować inne produkty Herbapolu.
Akcja reklamowa jest prowadzona od 14 listopada w telewizji (kanały z oferty TVP, Polsatu i TVN), a w najbliższym czasie obejmie też internet oraz BTL. Potrwa do marca przyszłego roku.
Kreację kampanii przygotowała agencja Lowe Warsaw. Spoty wyreżyserował Toby Dye, a ich postprodukcją zajęło się studio Platige Image.
Dołącz do dyskusji: Rosnąca przyjemność reklamuje herbatę i syrop od Herbapolu (wideo)