SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dom mediowy Roberta Lewandowskiego: mniejszy zysk na dywidendę, wpływy ponad 40 proc. w górę

Agencja mediowa RL Media, w której jednym z głównym udziałowców jest spółka Roberta Lewandowskiego, zwiększyła przychody o 44,3 proc. do 143,23 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 490,8 do 324,6 tys. zł. Zysk w całości zostanie wypłacony wspólnikom.

W agencji RL Media 49 proc. udziałów ma spółka Roberta Lewandowskiego RL Investments, a 51 proc. - dom mediowy Value Media należący do holdingu Group One. I właśnie od innej spółki zależnej Value Media - Salestube - pochodzi większość wpływów agencji. W ub.r. przychody od niej poszły w górę z 87,43 do 126,77 mln zł. Natomiast koszty operacyjne wobec niej wzrosły z 5,45 do 7,9 mln zł, a łączne wydatki w ramach Group One - z 6,2 do 8,71 mln zł.

Przychody krajowe RL Media zwiększyły się z 97,67 do 140,53 mln zł, a te z zagranicy - z 1,61 do 2,7 mln zł.

Działalność operacyjna agencji kosztowała w ub.r. 142,61 mln zł, o 44,4 proc. więcej niż rok wcześniej (98,74 mln zł). Prawie w całości to wydatki na usługi obce, które poszły w górę z 98,33 do 142,3 mln zł. Natomiast koszty wynagrodzeń zmalały z 339,2 do 245,2 tys. zł, a na inne świadczenia pracownicze - z 71,6 do 57 tys. zł. Spółka tak jak przed rokiem zatrudniała trójkę pracowników etatowych.

Ponadto 130,7 tys. zł kosztowała aktualizacja wartości aktywów niefinansowych.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Zysk operacyjny RL Media zmalał z 548,7 do 489,9 tys. zł, a zysk netto, przy wzroście kwoty zapłaconego podatku dochodowego z 32,9 do 165,2 tys. zł zmniejszył się z 490,8 do 324,6 tys. zł. Zeszłoroczny zysk netto w całości przeznaczono na dywidendę dla udziałowców.

W ub.r. pogorszyła się też rentowność drugiej firmy marketingowej należącej do Roberta Lewandowskiego - agencja Stor9_ przy wzroście przychodów o 4,2 proc. do 13,81 mln zł zanotowała spadek zysku netto z 503,3 do 137,4 tys. zł.

W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2022, a poprzedni - 2021

Dołącz do dyskusji: Dom mediowy Roberta Lewandowskiego: mniejszy zysk na dywidendę, wpływy ponad 40 proc. w górę

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
I lepiej nie będzie bo RL tak się postarał, że stracił cały autorytet.
15 5
odpowiedź
User
Groszek
niech sie uczy grać a nie reklamie nasze pieniadze
14 5
odpowiedź
User
Bromek
niech idzie do pracy drewniak
0 0
odpowiedź