RMF stawia na internet
Dynamiczny rozwój RMF FM w internecie
Od 1 września br. program RMF FM może być słuchany przez dowolną ilość internatów. Podpisany z czeską firmą ABRadio aneks do umowy podpisanej w marcu 2002 rozszerza dotychczasową usługę tej firmy. Zgodnie z uzgodniona opcją firma AB Radio będzie udostępniała ze swoich serwerów w Pradze sygnał w formacie Windows Media Player (32kbs) dla nieograniczonej liczby odbiorców, zaś w lepszej jakości (128 kbs) sygnał będzie dostępny dla 100 słuchaczy jednocześnie. Do tej pory z dostępu do sygnału RMF FM w systemie Windows Media Player miało kilka tysięcy słuchaczy jednocześnie. (więcej poniżej) Zamów Newsletter Wirtualnemedia.pl wersja bezpłatna | - wysyłany codziennie do 7.00 | - aktualne wiadomości ze świata mediów, internetu i reklamy na Twój adres emailowy | - informacje o konkursach | - inne dodatkowe "ekskluzywne" informacje |
W pole "adres-email" należy wpisać adres emailowy i następnie zatwierdzić (trzeba wcisnąć przycisk). Po wykonaniu tych czynności na podany adres emailowy przyjdzie email z prośbą o potwierdzenie. | |
|
|
"Przyjście do pracy, włączenie komputera i uruchomienie Playera ulubionej stacji radiowej to już w tych czasach standard - mówi Krzysztof Nepelski, dyrektor marketingu RMF FM - musieliśmy odpowiedzieć na to zapotrzebowanie, choć zdajemy sobie sprawę, że ono ciągle rośnie i za kilka, kilkanaście miesięcy temat może znowu wrócić". Ulepszony serwis znacząco rozszerzy grono słuchaczy RMF FM w internecie zarówno w kraju, a przede wszystkim umożliwi bezproblemowy dostęp do programu stacji słuchaczom na stałe mieszkającym zagranicą.
Od 1996 roku do marca 2003 roku Polacy mieszkający w Stanach Zjednoczonych mogli korzystać z sygnału RMF FM emitowanego w formacie Real-Audio z serwera w Chicago. Obecnie sygnał RMF FM w formacie Real Audio dostępny jest wyłącznie dla około 150 odbiorców jednocześnie. Serwis ten - obecnie w fazie testów - realizowany jest przez firmę NETIA. Trwają rozmowy na temat poszerzenia dostępu do programu RMF FM na terenie Stanów Zjednoczonych.
Dołącz do dyskusji: RMF stawia na internet