SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reklamy tygodnia: IKEA, Nałęczowianka, Red Bull, Samsung (wideo)

Tym razem do naszego rankingu najlepszych reklam minionego tygodnia trafiły kampanie realizowane i przygotowane lokalnie, w Polsce. Są to spoty promujące IKEA, Nałęczowiankę, Red Bulla i pralki Samsunga.

Samsung AddWash
Agencje: Cheil Poland, Dobro, Platige Image

Po prostu: fajnie, ciekawie, inaczej. Doskonałe wykorzystanie w spocie nowoczesnych technologii, dzięki którym ubrania „ożyły”.

Głównymi bohaterami spotu promującego nowe pralki Samsung AddWash są ubrania, które przybierają ludzkie kształty, gestykulują i zachowują się jak żywe osoby. Ma to podkreślać zalety pralek Samsung: technologia Eco Bubble umożliwia skuteczne pranie już w niskich temperaturach, a AddWash - dodawanie ubrań w trakcie prania.

- Skoncentrowałem się na opowiedzeniu wiarygodnej historii, w której główne role odgrywały ubrania. Ważne było aby każdy bohater miał własną osobowość, cechy charakteru oraz adekwatny sposób zachowania. Moim celem było uniknięcie wrażenia, że bohaterami spotu są niewidzialne postaci. Wszystko kręci się wokół ubrań i wydaje mi się że dzięki technologii oraz sposobowi realizacji tę myśl udało się w tym filmie przemycić - opisuje reżyser spotu Szymon Pawlik.

 

Kampania nowych pralek Samsung AddWash wystartowała 17 października. Firma nie podaje, jak długo potrwa. Działania są prowadzone w telewizji, prasie, internecie, na outdoorze oraz punktach sprzedaży.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Cheil Poland, produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Dobro, postprodukcją Platige Image.


IKEA: "#jesiennezmiany"
Agencje: Grey Group Poland, Fog Content Agency, K2, Kalicińscy.com, Performance Media, Hash.fm i MEC.

W przypadku tej reklamy nie potrzeba uzasadniać. Wystarczy obejrzeć. Genialna.

Sieć sklepów IKEA rozpoczęła nową kampanię "#jesiennezmiany". Bohaterami reklam jest para młodych ludzi oczekująca narodzin dziecka i ich kilkunastomiesięczna córka Helenka.

W internecie oraz wybranych stacjach telewizyjnych emitowany jest pierwszy z cyklu spotów, które powstały na potrzeby obecnej kampanii. Film zatytułowany „Anastazja” pokazuje życie młodych kobiety i mężczyzny oczekujących narodzin dziecka i ich córki Helenki. Tytułowa bohaterka opowiada w nim jak poznała swojego partnera Kubę, czym ją urzekł, jak się czuje w ciąży, co robi, czym zajmuje całe dnie itp.

Tłem do tych opowieści jest codzienne, zwykłe życie tej rodziny: poranna toaleta, skręcanie nowych dziecięcych mebli, zabawy z dzieckiem, domowe porządki itp. Wszystko dzieje się w niewielkim mieszkaniu, które urządzone jest meblami i dodatkami dostępnymi w ofercie IKEA. Ale nie ma o nich mowy wprost.

 

Spot jest niezwykle naturalny i daleki od wymuskanych produkcji reklamowych - bohaterowie w wygniecionych ciuchach, kobieta bez makijażu, w mieszkaniu bałagan.

W internecie emitowany jest film, który trwa blisko cztery minuty. Jego reżyserem jest Michał Marczak, a w rolę tytułowej bohaterki wciela się Anastazja Bernard.

 

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Grey Group Poland, a produkcją spotów zajęła się Fog Content Agency. Komunikację w internecie realizują agencje: K2, Kalicińscy.com, Performance Media i Hash.fm, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.


Nałęczowianka: „Zrób to Nał!”
Agencje: Publicis Poland, MEC

Pełna pozytywnej energii reklama. Poza tym marketer pokazuje, że woda to produkt, który niekoniecznie musi być promowany w okresie wzmożonej konsumpcji napojów, czyli latem.

Ruszyła nowa kampania reklamowa wody mineralnej Nałęczowianka (produkowanej przez Nestlé Waters Polska) podkreślająca energię i witalność.

Reklamy z hasłem „Zrób to Nał!”emitowane w ramach tej kampanii pokazują osoby prowadzące bardzo aktywny tryb życia, m.in. uprawiające różne sporty. Kampania przekonuje, że picie promowanej wody pozwala wyzwolić energię i witalność.

 

Nałęczowianka od dłuższego czasu jest reklamowana jako „źródło witalności”. Jej poprzednia kampania była prowadzona wiosną br. pod hasłem „Wyskocz z kapci i znajdź własną drogę do witalności”, a we wcześniejszej wystąpiła aktorka Katarzyna Bujakiewicz.

Nowa kampania jest prowadzona przede wszystkim w telewizji oraz internecie. W ramach akcji przeprowadzono też niestandardowe działania w przestrzeni miejskiej: animatorzy zachęcali osoby na przystanku do prostych ćwiczeń i rozdawali butelki Nałęczowianki.

Kreacją reklam zajęła się agencja Publicis Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.


Red Bull: „Zgadnij skrzydła dla całej załogi”
Agencje: Bimers, Havas Media

Dobrze stargetowana komunikacja, celująca w osoby pracujące potrzebujące energii i koncentracji. Red bullowe skrzydła bardziej na poważnie.

Ruszyła kampania reklamowa napoju energetycznego Red Bull zachęcająca do picia go w czasie pracy. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Bimers i Havas Media.

Reklamy podkreślają, że Red Bull zapewnia energię i koncentrację potrzebne do wykonywania obowiązków zawodowych. W ramach akcji uruchomiono stronę mywings.redbull.com, na której w formie rysunkowej przedstawiane są różne sytuacje, w których można pić promowany napój.

Akcja reklamowa jest realizowana w internecie oraz na outdoorze (m.in. nośniki w biurowcach). Towarzyszy temu promocja, w której można zdobyć zapas energii od Red Bulla.

Kreacją reklam zajęła się agencja Bimers, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.

Dołącz do dyskusji: Reklamy tygodnia: IKEA, Nałęczowianka, Red Bull, Samsung (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl