Reklamodawcy zainteresowani TVN Style
1 sierpnia o 20.00 rusza nowy kanał telewizyjny grupy ITI
Zgodnie z naszymi wcześniejszymi informacji 1 sierpnia będzie miała miejsce premiera nowego kanału grupy ITI - TVN Style. Pierwszym programem jakim zobaczą widzowie będzie "Miasto Kobiet" - codzienny 2-godzinny sztandarowy program stacji. O sukcesach i problemach kobiet w różnym wieku, rozmawiać będą ze swoimi gośćmi 3 prowadzące: Joanna Horodyńska, Beata Sadowska i Marzena Rogalska.
Tymczasem pierwsze reklamy w TVN Style pojawią się dwa tygodnie później, gdy stacja będzie już dostępna w największych polskich sieciach kablowych.
Jak powiedział Tomasz Nabakowski, menedżer zespołu sprzedaży kanałów tematycznych TV, już teraz obserwowane jest duże zainteresowanie ofertą reklamową TVN Style, głownie ze strony producentów kosmetyków, firm telekomunikacyjnych i motoryzacyjnych.
W nowym kanale reklamy sprzedawane będą na dwa sposoby. Klient może zakupić dowolną liczbę spotów lub pakiet. W pierwszym wypadku najdroższe spoty będą w czasie prime-time'u (20.00-24.00). Jedna emisja 30-s spotu w tym paśmie to wydatek rzędu 650 zł. W drugim wypadku przygotowano pakiety 25-, 50- ,75- i 100-spotowe. Programing TVN Style będzie podzielony na trzy pasma: dzienne (godz. 8.00-16.59), popołudniowe (17.00-19.59) i wieczorne, prime-time (20.00-24.00, w soboty od 19.00).
Wraz z pojawieniem się TVN Styl, biuro reklamy TVN 24 (odpowiedzialne za wszystkie kanały tematyczne grupy ITI) wprowadza wspólny model sprzedaży czasu reklamowego we wszystkich kanałach TVN, aby ułatwić prace agencjom reklamowym i media plannerom.
Zespołem TVN Style kieruje była dziennikarka "Faktów" Iwona Radziszewska (więcej).
Dołącz do dyskusji: Reklamodawcy zainteresowani TVN Style