Polsat liderem oglądalności, TVN24 i TVP Sport na czele stacji tematycznych (top 150 stacji)
W sierpniu br. liderem oglądalności w rynku telewizyjnym był Polsat. Wśród stacji tematycznych najwyższy udział zanotowało TVN24. Ranking top 150 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych w sierpniu 2018 roku zajął Polsat. Średni dobowy udział tego kanału względem sierpnia 2017 roku zwiększył się o 4,04 proc. i wyniósł 10,83 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
Drugie miejsce zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 2,28 proc. do 8,76 proc. Podium uzupełnia Jedynka (7,60 proc. udziału; w dół o 10,01 proc.), a czwarta była Dwójka (6,63 proc. udziału; + 0,03 proc.).
Piąty TVN24, którego udział wyniósł 4,50 proc., po spadku o 4,70 proc. Jednocześnie jest to najwyżej sklasyfikowany kanał informacyjny w rankingu.
Na 13. lokacie znalazła stacja TVP Sport - lider oglądalności kanałów sportowych. Jego udział uplasował się na poziomie 1,63 proc. (wzrost o 83,77 proc.).
Liderem oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych były TVP Seriale (w dół o 8,87 proc. do 1,48 proc.), dziecięcych - TVP ABC (+ 23,97 proc. do 1,48 proc.), dokumentalnych - Fokus TV (+ 16,46 proc. do 0,93 proc.), muzycznych - Polo TV (- 3,20 proc. do 0,76 proc.), a lifestylowych - TVN Style (- 3,32 proc. do 0,70 proc.).
Od 38. do 49. miejsca w zestawieniu zajęły naziemne kanały, które wystartowały w 2016 roku (WP - 0,41 proc. udziału w sierpniu br., Zoom TV - 0,37 proc., Nowa TV - również 0,37 proc. oraz Metro - 0,34 proc.). Wszystkie te stacje odnotowały wzrosty względem sierpnia 2017 roku - wyniosły one odpowiednio 97,60 proc., 18,97 proc., 49,19 proc. i 22,22 proc.
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem w sierpniu br. też był Polsat, którego udział wyniósł tutaj 11,78 proc., po wzroście o 1,65 proc. Wynik drugiego TVN zmniejszył się o 0,26 proc. do 11,12 proc.
Trzecia była TVP2 (5,37 proc udziału; w dół o 7,20 proc.), a czwarta - TVP1 (4,54 proc., spadek o 14,82 proc.).
Liderem oglądalności wśród stacji informacyjnych również i tutaj był kanał TVN24 (w dół o 4,79 proc. do 2,70 proc.).
Pierwsze miejsce wśród kanałów filmowo-serialowych zajął TVP Seriale (+ 1,72 proc. do 1,84 proc.), dziecięcych - TVP ABC (+ 43,79 proc. do 1,54 proc.), sportowych - TVP Sport (+ 92 proc. do 1,25 proc.), lifestylowych - TVN Turbo (+ 34,96 proc. do 1,14 proc.), muzycznych - Polo TV (- 12,37 proc. do 1,12 proc.), a dokumentalnych - Fokus TV (+ 18,55 proc. do 0,97 proc.).
Dołącz do dyskusji: Polsat liderem oglądalności, TVN24 i TVP Sport na czele stacji tematycznych (top 150 stacji)
W 20% Polsat.
Programów TVN nie oglądam wcale.