SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Radio Złote Przeboje zachęca do słuchania radia w pracy

Ruszyła kampania promocyjna Radia Złote Przeboje, która ma podkreślać, że stacji dobrze słucha się w pracy. Rozgłośnia przygotowała również konkurs dla słuchaczy, a akcja potrwa do października.

1 września br. rozpocznie się konkurs dla słuchaczy. Mają oni przysyłać zdjęcia i filmy, na których pokazują, jak słuchają Radia Złote Przeboje w pracy. Najlepsze zgłoszenia zostaną nagrodzone zestawem nagród. Wybrane biura będą odwiedzane przez prezenterów stacji, którzy stamtąd poprowadzą program na żywo.

Zwycięzcy konkursu mają być wyłaniani na fanpage’u Radia Złote Przeboje na Facebooku oraz na antenie stacji od poniedziałku do piątku o 12.15. Zabawa potrwa do początku października br.

W ramach kampanii wyprodukowano dziesięciosekundowe spoty, które będą emitowane w telewizji (TVN, Polsat, TVP1, TVP2, Stopklatka i TV Puls) oraz kinach sieci Helios i Cinema City. Akcja obejmuje również prasę („Gazeta Wyborcza” i jej dodatki), internet (strony z grupy Gazeta.pl) oraz nośniki reklamy zewnętrznej AMS.

Za produkcję spotów odpowiadało studio SVG, a koncepcję i plan działań przygotowała Grupa Radiowa Agory.

Z danych Radio Track wynika, że średni udział Radia Złote przeboje w rynku w I półroczu br. wyniósł 3,9 proc. (zobacz dane wszystkich stacji ogólnopolskich).

Dołącz do dyskusji: Radio Złote Przeboje zachęca do słuchania radia w pracy

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Carter
Praca się sama nie zrobi... przestrzelony pomysł.
odpowiedź
User
Lisek
Kto wie jak się bada słuchalność radia, ten wie o co chodzi!
Chytre zagranie ;-)
odpowiedź
User
Bronek
Ach, och jakie to radio jest cudowne. Same pochwały od internautów, zero nagonki jak na konkurencyjne Zet Gold.
odpowiedź