PwC prognozuje spadek nakładów na reklamę online na Wyspach
Wydatki na reklamę internetową w Wielkiej Brytanii zmniejsza się z3,97 miliarda funtów w 2008 roku do 3,63 miliarda funtów w rokubieżącym.
Jednak już w przyszłym roku pojawią się pierwsze oznaki odbiciai do roku 2013 brytyjski rynek reklamy online ma rosnąć rocznieśrednio o 5,4 procenta - prognozuje w swoim najnowszym raporciefirma PricewaterhouseCoopers (PwC).
Recesja najbardziej odciśnie swoje piętno na reklamie typudisplay oraz ogłoszeniach, na które wydatki w bieżącym roku majązmniejszyć się odpowiednio o 12,4 i 11,7 procenta.
PwC przewiduje również, że rynek dostępu do internetu w WielkiejBrytanii będzie do 2013 roku rozwijał się w średnim tempie 7procent rocznie i osiągnie wówczas wartość nieco ponad 7 miliardówfuntów.
Reklama internetowa
Dołącz do dyskusji: PwC prognozuje spadek nakładów na reklamę online na Wyspach