Publicis i Fabryka Komunikacji Społecznej wygrały przetarg reklamowy PGE
PGE Polska Grupa Energetyczna rozstrzygnęła trwający od kilku miesięcy przetarg na wybór agencji BTL i ATL. Wybrała w nim do współpracy agencje Publicis Worldwide Polska i Fabrykę Komunikacji Społecznej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Małgorzata Babska, kierownik Wydziału Komunikacji Zewnętrznej i rzeczniczka prasowa PGE przekazała w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że w przetargu wpłynęło 8 ofert. Ich nazw nie podała.
Spółka spośród nich - po 4 miesiącach negocjacji - wybrała do współpracy agencje Publicis Worldwide Polska oraz Fabrykę Komunikacji Społecznej.
Agencje te będą odpowiadać za przygotowywanie koncepcji w zakresie kreacji wizerunku marki. W ramach tych działań zajmą się kreacją i realizacją kampanii reklamowych w tym: produkcją spotów telewizyjnych, radiowych, layoutów prasowych, kreacji do internetu oraz wszelkich innych materiałów reklamowych.
Według założeń przetargowych,wybrane agencje będą pracować dla PGE przez półtora roku.
Dołącz do dyskusji: Publicis i Fabryka Komunikacji Społecznej wygrały przetarg reklamowy PGE