SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Przyjaciółki” straciły 600 tys. widzów. 16,5 mln zł z reklam

Trzeci sezon „Przyjaciółek” oglądało 2 mln osób, o 590 tys. mniej niż nadawaną rok temu drugą serię. Polsat w czasie emisji produkcji zajął trzecie miejsce w rynku, ale w grupie komercyjnej był drugi. Wpływy z reklam wyniosły 16,5 mln zł.

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że trzecią edycję „Przyjaciółek” (emitowaną w czwartki o godz. 21.05, w okresie od 6 marca do 29 maja br.) oglądało średnio 2 mln widzów. Przełożyło się to na 13,36 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 14,70 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. serial stracił 590 tys. widzów. Wówczas drugą serię „Przyjaciółek” oglądało 2,59 mln osób, co przekładało się odpowiednio na 17,53 proc. oraz 19,82 proc. udziału (więcej na ten temat).

Polsat w czasie emisji serialu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Pozycja lidera należała do TVP1, nadającej w tym czasie „Ojca Mateusza” oraz „Sprawę dla reportera”, co przełożyło się na 20,17 proc. udziału. Na drugim miejscu znalazł się TVN („W-11 - Wydział Śledczy” oraz „Kuchenne rewolucje”; 15,63 proc.), a na czwartym - TVP2 („Na sygnale”, „Dr House” i filmy fabularne; 7,86 proc.).

Z kolei w grupie komercyjnej Polsat był wiceliderem rynku, przegrywając tylko z TVN. Dalej uplasowały się Jedynka oraz Dwójka.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

3 027 772

20,17%

13,68%

TVN

2 346 563

15,63%

16,74%

Polsat - Przyjaciółki

2 004 531

13,36%

14,70%

TVP2

1 179 100

7,86%

7,10%


Wpływy z reklam emitowanych przy trzeciej edycji serialu wyniosły 16,51 mln zł. W porównaniu do drugiej serii produkcji, spadły one o 2,64 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

„Przyjaciółki” to opowieść o czterech kobietach. Każda z nich jest inna - różni je sytuacja życiowa i problemy, którym muszą stawić czoła. W role tytułowe wcielają się Małgorzata Socha, Joanna Liszowska, Anita Sokołowska i Magdalena Stużyńska. Serial produkuje Akson Studio.

Czwarty sezon „Przyjaciółek” na antenie Polsatu pojawi się jesienią br. (przeczytaj o tym więcej).

Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółki” straciły 600 tys. widzów. 16,5 mln zł z reklam

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mary
Straciły dlatego że serial bardzo się pogorszył, głównie pod kątem scenariuszowym. Poprzednie sezony to była miła opowieść troszkę komediowa, troszkę obyczajowa ale generalnie trzymająca się kupy, ale to co się stało w ostatnim sezonie woła o pomstę do nieba. Kto pisał scenariusz, jakiś nierozgarnięty przedszkolak???
0 0
odpowiedź
User
Alla
Dziwi mnie, dlaczego To nie koniec świata, a Przyjaciółki zostają. Straciły więcej widzów, mają większą widownię, ale nadawane są jednak całą godzinę wcześniej. No i scenariusz - słabszy zwłaszcza w tym sezonie.
0 0
odpowiedź
User
hm
a ja uwazam wrecz przeciwnie - aktualny, trzeci sezon był najlepszym sezonem ze wszystkim. super nowi aktorzy - postac Dorotki jest genialna
0 0
odpowiedź