PromoTraffic zatrudniło Pawła Zielińskiego
Do zespołu agencji digitalowej PromoTraffic dołączył Paweł Zieliński, obejmując nowe stanowisko marketing & PR business partnera.
Do zadań Zielińskiego należy budowanie wizerunku marki PromoTraffic jako czołowej agencji dla e-commerce. Dodatkowo ma rozwijać obszar employer brandingowy.
Zieliński wcześniej związany był m.in. z Alten Polska, gdzie jako lider działu marketingu odpowiadał za opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej i komunikacyjnej dla celów employer brandingowych firmy. Współpracował też z firmami Miquido oraz Softhis, dla których stworzył i wdrożył globalną strategię marketingową i komunikacyjną (online i offline) wspierającą sprzedaż usług w branży IT.
Realizował także projekty marketingowe we współpracy z Google, Abbey Road Studios, Giant, Bayer i innymi.
Paweł Zieliński jest absolwentem Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Zarządzania w Rzeszowie.
Dołącz do dyskusji: PromoTraffic zatrudniło Pawła Zielińskiego