SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Firma z branży promotorsko - sportowej zajmie się obsługą reklamową Funduszu Sprawiedliwości

Konsorcjum firm Pro Polska (lider) i Uniqom wygrało przetarg Ministerstwa Sprawiedliwości na kompleksową obsługę reklamową Funduszu Sprawiedliwości - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Wartość kontraktu to blisko 5,2 mln zł.

Minister Zbigniew Ziobro (screen: YouTube/ Ministerstwo Sprawiedliwości)Minister Zbigniew Ziobro (screen: YouTube/ Ministerstwo Sprawiedliwości)

Przetarg dotyczył kompleksowej obsługi kampanii informacyjno-edukacyjnych, działań promocyjno-marketingowych, działań medialnych i działań z zakresu PR Funduszu Sprawiedliwości.

Oferty w nim w wyznaczonym terminie złożyły dwa konsorcja: Pro Polska i Uniqom ( z ceną 5,22 mln zł) oraz GonnaBe z Ascenti Media (z ceną 5,24 mln zł).

Ofertę drugiego konsorcjum odrzucono, a do współpracy wybrano ofertę Pro Polska (lider konsorcjum) i Uniqom.
Do ich zadań należeć będzie m.in. opracowanie, przygotowanie i przeprowadzenie kampanii medialnych, akcji promocyjnych, akcji marketingowych, działań PR Funduszu Sprawiedliwości; zlecenie opracowania, przygotowania i przeprowadzenia kampanii społecznych i akcji informacyjno–edukacyjnych oraz opracowanie, druk i dystrybucja materiałów promocyjnych oraz zlecenie produkcji treści audiowizualnych, kontentu redakcyjnego i innych treści w formie pozwalającej na publikację u wybranych wydawców, dostawców treści audiowizualnych lub radiowych treści medialnych związanych z bieżącą działalnością Funduszu.

Umowa ma być zawarta na 2 lata.

Pro Polska i Uniqom już teraz zajmują się obsługą reklamową Funduszu Sprawiedliwości - po wygranym w ub.r. przetargu. Wtedy resort sprawiedliwości oprócz tych firm wybrał jeszcze do współpracy Sigmę Bis (agencja należy do Orlenu i PZU) i Euvic Media.

Eventy sportowe, futbol amerykański

Współwłaścicielami spółki Pro Polska są Jędrzej Stęszewski i Patryk Tyryłło. Obaj panowie zasiadają również w zarządzie Stowarzyszenia "Wczoraj, dziś, jutro", które angażuje się w rozwój futbolu amerykańskiego w Polsce.

Firma na swojej stronie internetowej informuje, że jest "jedną  z najprężniej rozwijających się firm w branży promotorsko – eventowej w Polsce". Spółka chwali się, że zorganizowała SuperFinał Polskiej Ligi Futbolu Amerykańskiego na PGE Narodowym. Wśród swoich dotychczasowych klientów Pro Polska wymienia m.in. TVP Sport, Ministerstwo Sportu i Turystyki, Polski Związek Tenisa Stołowego, PGE Narodowy.

Z kolei w zarządzie spółki Uniqom są Bartosz Majkowski i Piotr Kubacki. Agencja zajmuje się marketingiem, komunikacją i doradztwem, głównie w zakresie kampanii digitalowych (social media, SEO, display).

Dołącz do dyskusji: Firma z branży promotorsko - sportowej zajmie się obsługą reklamową Funduszu Sprawiedliwości

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ja
To będą świetnie stracone pieniądze...
odpowiedź
User
Kwinto
Bierz forsę i w nogi!
odpowiedź
User
Opinia
Firma obsłuży kampanię wyborczą PiS i autopromocję Ziobry za publiczne pieniądze. Większość funduszy przepalą pewnie na starcie.
PKW powinna jasno wypowiedzieć się nt. tych wałków PiS z pseudo-kampaniami informacyjno-edukacyjnymi.
odpowiedź