Firma z branży promotorsko - sportowej zajmie się obsługą reklamową Funduszu Sprawiedliwości
Konsorcjum firm Pro Polska (lider) i Uniqom wygrało przetarg Ministerstwa Sprawiedliwości na kompleksową obsługę reklamową Funduszu Sprawiedliwości - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Wartość kontraktu to blisko 5,2 mln zł.
Przetarg dotyczył kompleksowej obsługi kampanii informacyjno-edukacyjnych, działań promocyjno-marketingowych, działań medialnych i działań z zakresu PR Funduszu Sprawiedliwości.
Oferty w nim w wyznaczonym terminie złożyły dwa konsorcja: Pro Polska i Uniqom ( z ceną 5,22 mln zł) oraz GonnaBe z Ascenti Media (z ceną 5,24 mln zł).
Ofertę drugiego konsorcjum odrzucono, a do współpracy wybrano ofertę Pro Polska (lider konsorcjum) i Uniqom.
Do ich zadań należeć będzie m.in. opracowanie, przygotowanie i przeprowadzenie kampanii medialnych, akcji promocyjnych, akcji marketingowych, działań PR Funduszu Sprawiedliwości; zlecenie opracowania, przygotowania i przeprowadzenia kampanii społecznych i akcji informacyjno–edukacyjnych oraz opracowanie, druk i dystrybucja materiałów promocyjnych oraz zlecenie produkcji treści audiowizualnych, kontentu redakcyjnego i innych treści w formie pozwalającej na publikację u wybranych wydawców, dostawców treści audiowizualnych lub radiowych treści medialnych związanych z bieżącą działalnością Funduszu.
Umowa ma być zawarta na 2 lata.
Eventy sportowe, futbol amerykański
Współwłaścicielami spółki Pro Polska są Jędrzej Stęszewski i Patryk Tyryłło. Obaj panowie zasiadają również w zarządzie Stowarzyszenia "Wczoraj, dziś, jutro", które angażuje się w rozwój futbolu amerykańskiego w Polsce.
Firma na swojej stronie internetowej informuje, że jest "jedną z najprężniej rozwijających się firm w branży promotorsko – eventowej w Polsce". Spółka chwali się, że zorganizowała SuperFinał Polskiej Ligi Futbolu Amerykańskiego na PGE Narodowym. Wśród swoich dotychczasowych klientów Pro Polska wymienia m.in. TVP Sport, Ministerstwo Sportu i Turystyki, Polski Związek Tenisa Stołowego, PGE Narodowy.
Z kolei w zarządzie spółki Uniqom są Bartosz Majkowski i Piotr Kubacki. Agencja zajmuje się marketingiem, komunikacją i doradztwem, głównie w zakresie kampanii digitalowych (social media, SEO, display).
Dołącz do dyskusji: Firma z branży promotorsko - sportowej zajmie się obsługą reklamową Funduszu Sprawiedliwości
PKW powinna jasno wypowiedzieć się nt. tych wałków PiS z pseudo-kampaniami informacyjno-edukacyjnymi.