Princessa w wariantach Princessa Dark Orange i Princessa Dark Cherry wsparta kampanią (wideo)
W portfolio marki wafelków Princessa (produkowanych przez Nestlé Polska) pojawiła się specjalna edycja obejmująca dwa nowe warianty: Princessa Dark Orange oraz Princessa Dark Cherry. Wspiera to kampania w relamowa w telewizji, przygotowana przez firmy J. Walter Thompson Warsaw, Orka i MEC.

Princessa Dark Orange oraz Princessa Dark Cherry oferują połączenie ciemnej czekolady i kakaowego kremu z posypką o smaku pomarańczy lub wiśni.
W 15-sekundowym spocie, który będzie emitowany przez kilka tygodni, konsumenci są zachęcani do odkrycia sekretu nowych wafli.
Reklamę przygotowała agencja J. Walter Thompson Warsaw, za postprodukcję odpowiada studio Orka, a media zaplanował i kupił dom mediowy MEC.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Princessa w wariantach Princessa Dark Orange i Princessa Dark Cherry wsparta kampanią (wideo)