SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Potężna awaria platformy Horizon w UPC. „Pracujemy nad naprawą”

Sieć UPC Polska od dwóch dni zmaga się z awarią platformy telewizji cyfrowej Horizon. - Nasi specjaliści intensywnie pracują nad przywróceniem pełnej funkcjonalności dekodera - informuje Michał Fura, rzecznik prasowy operatora.

Problemy dotknęły abonentów posiadających dekodery Horizon. Najczęstszą usterką jest pojawianie się podczas oglądania telewizji informacji o trybie awaryjnym lub o wyświetlanym programie. Zdarza się też, że klienci nie mogą w ogóle oglądać telewizji, nagrywać programów lub korzystać z oferty VoD.

- Przykro nam z powodu zaistniałych niedogodności, a nasi specjaliści intensywnie pracują nad przywróceniem pełnej funkcjonalności dekodera, abyśmy mogli jak najszybciej powiadomić o tym naszych klientów. Usługi dostępu do internetu i telefonii działają poprawnie - mówi Wirtualnemedia.pl Michał Fura, rzecznik prasowy UPC Polska.

Dekodery Horizon w ofercie komercyjnej telewizji cyfrowej UPC są dostępne od stycznia br., ale jeszcze pod koniec ub.r. trafiły do pierwszych klientów operatora. Sieć nie podaje ilu abonentów z nich korzysta.

Wszystkich użytkowników telewizji cyfrowej UPC na koniec marca br. było 921 700 (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Potężna awaria platformy Horizon w UPC. „Pracujemy nad naprawą”

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zmech11
Niestety, dekodery Horizon mają jeszcze niedopracowane oprogramowanie. Małe ,,awarie" zdarzają się częściej. Jedyny ratunek to reset urzadzenia.
0 0
odpowiedź
User
A.Be..
Moim zdaniem, największym wstydem dla UPC jest wypuszczenie do sprzedaży urządzenia niedopracowanego i testowanie go przez klientów płacących drogi abonament. Ciekawe, czy taką strategię UPC ma tylko w Polsce? Czy równie olewa klientów innych nacji? To kiepsko świadczy o konkurencji w tej dziedzinie. Czyżby nie wyprodukowano niezawodnego dekodera z nagrywarką?
Podobno, przed wprowadzeniem na rynek, dekodery Horizon były testowane przez wybranych użytkowników. Ciekawe, dlaczego znalazły się w sprzedaży aż tak niedopracowane. Parokrotnie nagrane audycje wszystkie się same się skasowały. Jest stały problem z przyśpieszonym przeglądaniem zapisanych audycji. Były problemy ze zdalnym nagrywaniem. No i dość częste problemy techniczne spadające na platformę telewizji cyfrowej Horizon w UPC.
0 0
odpowiedź
User
Ja
Niestety ze standardowymi dekoderami też jest problem. Nagminnie kasują się ustawienia np. ulubionych kanałów. UPS chyba zbyt dużo chciała zaoszczędzić zlecając produkcję dekoderów w jakiejś marnej fabryczce w chinach..
0 0
odpowiedź