„Polski chmiel, polska dusza” reklamują piwo Tyskie (wideo)
Startuje tegoroczna letnia kampania piwa Tyskie (z portfolio Kompanii Piwowarskiej), prowadzona pod hasłem „Polski chmiel, polska dusza”. Akcję przygotowały i realizują firmy Saatchi & Saatchi Poland, Konqubinat, OTO Film, Platige Image, Juice, Delikatessen, MEC i Q&A Communications.
Bohaterami nowego spotu Tyskiego jest dwóch plantatorów chmielu, z których ten starszy tłumaczy młodszemu, że do chmielu należy przemawiać piękną polszczyzną. Ma to podkreślać, że właśnie chmiel jest kluczowym składnikiem tego piwa, ponieważ nadaje mu charakterystyczny posmak i aromat. Puentuje to hasło „Polski chmiel, polska dusza”.
To kolejna reklama Tyskiego pokazująca, jak jest ono wytwarzane. Emitowana jesienią ub.r., promująca Tyskie Gronie, rozgrywała się w browarze (obejrzyj ją).
Nowa kampania reklamowa jest prowadzona od 1 maja w telewizji, internecie oraz na outdoorze. Potrwa do października.
W ramach akcji odświeżono etykietę Tyskiego - dodano obrazek szyszki chmielu i hasło „Polski chmiel, polska dusza”. Zmodyfikowaną etykietę zaprojektowała agencja Delikatessen.
Kreacją reklam zajęła się agencja Saatchi & Saatchi Poland, spoty wyreżyserowali Tomasz Kapuściński i Karolina Lewicka z Konqubinat, wyprodukował dom produkcyjny OTO Film, postprodukcją zajęło się studio Platige Image, a udźwiękowieniem - Juice. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC, a działania PR realizuje agencja Q&A Communications.
Dołącz do dyskusji: „Polski chmiel, polska dusza” reklamują piwo Tyskie (wideo)