„Polki takie jak Ty” reklamują nawilżający krem BB od Garniera (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa nawilżającego kremu BB marki Garnier (produkowanego przez L’Oréal Polska). Akcję, skierowaną do 20-30-letnich kobiet, przygotowały firmy Publicis Poland, Mojo i ZenithOptimedia Group.
Bohaterami kampanii nawilżającego kremu BB marki Garnier są trzy kobiety, które mają uosabiać cechy współczesnych Polek w wieku 20-30 lat. W reklamach wyliczają zalety promowanego kosmetyku, przede wszystkim formułę 5w1 z mineralnymi pigmentami i witaminą C, dzięki której - jak przekonują - krem doskonale nawilża skórę, rozświetla, wyrównuje koloryt, ukrywa niedoskonałości i chroni przed promieniami UV.
W ramach kampanii prezentowane też będą porady dermatologa, jak oczyszczać skórę twarzy i jaki krem BB wybrać, aby uzyskać jak najlepsze rezultaty.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (dwa spoty emitowane w kanałach z oferty TVN, TVP, Polsatu i ZPR Media), internet (trzeci spot i reklamy display) oraz prasę (m.in. „Party”, „Świat Kobiety” i „Gala”).
Kreacją reklam zajęła się agencja Publicis Poland, produkcją spotów - dom produkcyjny Mojo, a za planowanie mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: „Polki takie jak Ty” reklamują nawilżający krem BB od Garniera (wideo)