SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Po stronie słońca” w kampanii win El Sol (wideo)

W telewizji i sklepach trwa kampania reklamowa win El Sol. Akcję dystrybuująca je firma Ambra przygotowała wspólnie z P.A.Y. Studio i Kuźnia PR.

Telewizyjna reklama El Sol pokazuje grupkę młodych ludzi, którzy na motocyklach podróżują po południowej Europie i w jednym z miasteczek zawierają ciekawe znajomości. - Głównym przesłaniem spotu jest podkreślenie, że El Sol to nowoczesna marka win o łagodnym smaku, która wprowadza słońce i pozytywny południowy klimat do życia - opisuje Maciej Poczekaj, product group manager w firmie Ambra odpowiedzialny za markę El Sol.





Akcja reklamowa od 21 listopada jest prowadzona w telewizji (m.in. TVN, TVN Style, TVN24, TVN7, 4fun.tv) oraz punktach sprzedaży tradycyjnej i nowoczesnej (dodatkowe ekspozycje i materiały POS). Kreacją kampanii i zakupem mediów na jej potrzeby we własnym zakresie zajęła się Ambra, spot wyprodukował dom produkcyjny P.A.Y. Studio, a działania public relations prowadzi agencja Kuźnia PR.

Dołącz do dyskusji: „Po stronie słońca” w kampanii win El Sol (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Maria Awaria
Ślicznie zrobiona reklama o beznadziejnej treści. Co w spocie chciano przekazać? Że wino to dobry kompan podróży na motorach? Że jak jesteś po winie to patrzysz w słońce co jest makabrycznie szkodliwe dla wzroku i łapiesz mroczki? Że jak jesteś po winie to zaczynasz przytulać się do jakiegoś obleśnego starca w małym zapyziałym choć urokliwym miasteczku na południu Europy? przesłanie tej reklamówki jest makabryczne i zupełnie nie czytelne. Nie sadze aby tak skonstruowana reklama przełożyła się na sprzedaż albo wzrost znajomości marki.
odpowiedź