Piotr Żurkowski: z TikToka do Foap
Do zespołu Foap, globalnej platformy i agencji kreatywnej zrzeszającej twórców, dołącza Piotr Żurkowski, dotychczasowy agency partnership manager w TikTok Central Europe.

W Foap Piotr Żurkowski obejmie stanowisko business directora, odpowiadając za rozwój klientów oraz zarządzanie częścią zespołu client service. Swoje 9-letnie doświadczenie w digitalu wykorzysta do jeszcze lepszego zrozumienia potrzeb klientów w Europie Centralnej oraz innych regionach.
– Piotr kierował dużymi i skalowalnymi strategiami biznesowymi dla klientów TikToka, łącząc wiedzę z branży kreatywnej i performance marketingu. Jego doświadczenie będzie dla naszego zespołu niekwestionowanym wsparciem, pomagającym tworzyć jeszcze bardziej efektywne kampanie – komentuje Mateusz Zybaczyński, CEO
Foap.
Foap od 2016 roku tworzy natywną komunikację social media. Zrzesza ponad 4,5 miliona twórców w USA, Europie, LATAM i Azji.
Dołącz do dyskusji: Piotr Żurkowski: z TikToka do Foap