SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Piotr Fronczewski w reklamie serialu "Rojst". Emisji spotu odmówił TVN

Od 19 sierpnia, równolegle z premierą "Rojsta" na Showmax, ruszyła kampania reklamowa tego serialu. Jak ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl, na emisję spotu nie zgodził się TVN. Kampanię przygotowały FCB Bridge2Fun, OMD / Easy Media i VML.

Głównym elementem kampanii jest 60-sekundowy spot telewizyjny. Pokazuje ujęcia z prologu serialu, udostępnionego widzom Showmaxu na kilka dni przed premierą "Rojsta". W reklamie przewija się głównie postać grana przez Piotra Fronczewskiego. Aktor zachęca na końcu spotu do wejścia na Showmax i obejrzenia serialu. Tłem muzycznym jest cover "Wszystko czego dziś chcę" w wykonaniu Moniki Brodki, od kilku tygodni zapowiadający "Rojst".

Spot emitowany jest w Polsacie głównym, kanałach tematycznych Polsatu oraz kanałach tematycznych Discovery. Jak dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl, emisji spotu Showmaxu odmówił TVN. Stacja nie odpowiedziała na nasze pytania w tej sprawie.

Na potrzeby kampanii przygotowano także spot radiowy, reklamy na nośnikach zewnętrznych (siatki wielkoformatowe i billboardy w Warszawie oraz citylighty w największych miastach). Akcję uzupełniają reklamy w digtalu (Facebook, YouTube, Filmweb, NaEkranie, WP, Gazeta.pl).

Za kreację spotu telewizyjnego odpowiada agencja FCB Bridge2Fun, a za kreację digital agencja VML. Zakup mediów ATL powierzono OMD / Easy Media.

"Rojst" od 19 sierpnia na Showmax

Akcja serialu „Rojst” rozgrywa się na początku lat 80. w małym mieście na południowym zachodzie Polski. Dochodzi tam do brutalnego podwójnego morderstwa: młodej prostytutki i miejscowego komunistycznego działacza. W tym samym czasie samobójstwo popełnia również para nastolatków. W miejscowej gazecie o morderstwie ma napisać Witold Wanycz (gra go Andrzej Seweryn) - doświadczony, nieco zgorzkniały dziennikarz. Jednocześnie w tej samej redakcji zatrudnia się młody Piotr Zarzycki (w tej roli Dawid Ogrodnik) - syn wysoko postawionego działacza partyjnego. Zaczyna on własne śledztwo dziennikarskie. Tytułowy rojst to bagno, z którego trudno się wydostać, które ma symbolizować sytuację, w której znajdują się głowni bohaterowie.

Premiera pięcioodcinkowej serii w niedzielę 19 sierpnia. Reżyserem i współscenarzystą (razem z Kasprem Bajonem) serialu jest Jan Holoubek.

Za produkcję serialu odpowiada Studio Filmowe Kadr ("Jesteś Bogiem", "Rewers", "Sala samobójców"). Producentem z ramienia Studia Filmowego Kadr jest Dariusz Sidor. Producentem ze strony Showmax – Jurek Dzięgielewski, producentem kreatywnym – Krzysztof Rak. Za scenografię odpowiada Marek Warszewski, za muzykę - Jan Komar, kostiumy Weronika Orlińska. Zdjęcia odbywały się na Śląsku i w Warszawie.

Czołówkę serialu przygotował Sebastian Pańczyk (reżyser) we współpracy ze studiem Platige Image oraz domem produkcyjnym Dobro. CG Supervisorem projektu Rojst był Marek Gajowski (Platige Image), a funkcję postproducentki pełniła Marta Pohl (Platige Image). Reżyserem czołówki filmu otwierającego każdy odcinek serialu Rojst był Sebastian Pańczyk (Dobro), a zdjęcia wykonała Marta Pruska.

Według badania Gemius/PBI w kwietniu br. Showmax odwiedziło 1,26 mln internautów, którzy wykonali 15,06 mln odsłon oraz korzystali ze strony średni przez 10 minut i 25 sekund.

Dołącz do dyskusji: Piotr Fronczewski w reklamie serialu "Rojst". Emisji spotu odmówił TVN

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marek
Dla TVNu ten serial to konkurencja, podobnie jak Showmax, więc nie mają interesu w jego promowaniu.
odpowiedź
User
widz
TVN należy do Discovery, gdzie spot normalnie jest emitowany, bystrzaku.
odpowiedź
User
xxx
Dla TVNu ten serial to konkurencja, podobnie jak Showmax, więc nie mają interesu w jego promowaniu.
Ale gdyby tak zrobiła TVP, to byś tu wył w niebogłosy.
odpowiedź