Piłka nożna zarejestrowana jako religia w kampanii piwa (wideo)
Lokalny oddział agencji reklamowej Grey w Brazylii zarejestrował zgromadzenie religijne wyznawców piłki nożnej. To część akcji promującej piwo Foca.

Agencja spełniła wszelkie wymogi prawne, niezbędne do zarejestrowania nowego zgromadzenia religijnego. Do tego celu wynajęto prawnika, który wykorzystując obowiązujące w Brazylii prawo do wolności wyznania, dokonał formalnego utworzenia kultu. W związku z tym jego członkom przysługuje między innymi prawo do dni wolnych od pracy, które służyć mają praktykowaniu kultu religijnego.
Jednocześnie przygotowano krótki spot, który promuje całą akcję i zachęca do udziału w niej.
W ramach przeprowadzanej kampanii powołano do życia serwis internetowy poświęcony nowej religii. Wyposażono go w formularz rejestracyjny, poprzez który można przystąpić do zgromadzenia. W zamian w dni meczów reprezentacji Brazylii (i nie tylko) organizatorzy będą wystawiali wyznawcom zaświadczenia o konieczności uczestnictwa w wydarzeniu religijnym.
Przedsięwzięcie ma na celu promowanie piwa marki Foca, którego producent jest klientem agencji Grey.
Dołącz do dyskusji: Piłka nożna zarejestrowana jako religia w kampanii piwa (wideo)