„Party” liderem, tylko „Show” zyskało
W lipcu br. liderem sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people pozostało „Party” (Edipresse Polska), ale tytuł ten podobnie jak większość magazynów zanotował spadek. Wzrost odnotowało tylko „Show”.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika “Party” w lipcu br. wyniosła 495 420 egz. i była niższa o 1,98 proc. niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl. W lipcu br. jeden numer miał cenę 1,50 zł, a drugi - 1,99 zł, zaś w lipcu ub.r. oba miały cenę 1,99 zł.
>>> Małgorzata Rozenek zostanie felietonistką „Party”
Na drugim miejscu pozostał magazyn „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on jedyny wzrost sprzedaży ogółem w zestawieniu, wynoszący 2,11 proc. i średni wynik na poziomie 481 768 egz. Stało się tak, mimo że w lipcu br. tytuł kosztował 1,50 zł, a rok wcześniej - 1,99 zł.
Na trzeciej pozycji znalazł się ukazujący się od października ub.r. „Flesz” (Edipresse Polska), który sprzedał się średnio w liczbie 315 326 egz.
Największy spadek sprzedaży ogółem zanotowała plasująca się na czwartym miejscu „Viva!” (Edipresse Polska). Jej średni wynik zmalał o 33,72 proc. do 201 166 egz. W lipcu br. oba numery miały cenę 2,99 zł, a rok wcześniej „Viva!” kosztowała 5,99 zł i 0,99 zł.
Wirtualnemedia.pl | lipiec | |
ZKDP | 2012 | 2011 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Party Życie Gwiazd | 495 420 | 505 412 |
Show | 481 768 | 471 806 |
Flesz Gwiazdy & Styl | 315 326 | - |
Viva | 201 166 | 303 515 |
Gala | 110 512 | 117 542 |
W lipcu br. w porównaniu do czerwca br. wszystkie magazyny people zanotowały wzrosty sprzedaży, a najwięcej zyskał „Flesz” (było to 22,48 proc.).
Wirtualnemedia.pl | 2012 | |
ZKDP | lipiec | czerwiec |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Party Życie Gwiazd | 495 420 | 407 239 |
Show | 481 768 | 411 064 |
Flesz Gwiazdy & Styl | 315 326 | 257 451 |
Viva | 201 166 | 199 574 |
Gala | 110 512 | 93 920 |
Dołącz do dyskusji: „Party” liderem, tylko „Show” zyskało