„Owocuje radością” ponownie w kampanii Jurajskiej ze Smakiem (wideo)
W telewizji i na outdoorze rusza kolejna odsłona wizerunkowej kampanii reklamowej wody Jurajska ze Smakiem. Akcję pod hasłem „Owocuje radością” przygotowały firmy Henyo Behrendt i U2 Media.
Kampania Jurajskiej ze Smakiem (Jurajska Spółdzielnia Pracy) jest oparta na reklamach pokazujących kroplę spływającą z butelki tej wody. Wewnątrz znajduje się radosna dziewczyna ustylizowana na smak, który symbolizuje. Przekaz pod hasłem „Jurajska ze Smakiem – owocuje radością” informuje również o zaletach tej wody.
W takiej samej stylistyce była utrzymana ubiegłoroczna kampania reklamowa Jurajskiej ze Smakiem (więcej na ten temat).
Obecna akcja od 11 kwietnia obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie, reklamy w kanałach tematycznych przy programach kulinarnych, sportowych i dotyczących zdrowego stylu życia) oraz outdoor (nośniki wielkoformatowe w największych aglomeracjach i przy trasach wyjazdowych). Kampanię – zaplanowaną do końca maja – przygotowały agencja Henyo Behrendt (kreacja) i dom mediowy U2 Media (planowanie mediów).
Dołącz do dyskusji: „Owocuje radością” ponownie w kampanii Jurajskiej ze Smakiem (wideo)