OSM Garwolin już planuje działania reklamowe na 2017 i 2018 rok
OSM Garwolin, producent Twarogu Garwolińskiego już planuje działania reklamowe dla tego produktu. Agencje zaprasza do składania ofert na ich realizację - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Zaplanowane na kolejne dwa lata działania mają przede wszystkim pomóc budować silny wizerunek twarogu garwolińskiego jako produktu o wysokich walorach smakowych, jakościowych oraz tradycyjnych. Produktu, który ma 60 lat tradycji i nie zawiera konserwantów.
Kampania OSM Garwolin ma obejmować telewizję i radio, prasę kobiecą, outdoor i internet. Marketer zaprasza agencje do składania ofert oddzielnie na opracowanie i realizację spotów radiowych i reklamowych, przygotowanie i realizację kampanii na nośnikach reklamy zewnętrznej, w prasie kobiecej oraz w internecie. Szuka też firm, które na zlecenie firmy zajmą się emisją reklam w wybranych stacjach tv i radiowych.
Planowane działania będą mieć zasięg ogólnopolski. Budżet na reklamy w telewizji wynosi 950 tys. zł netto, na radio - 100 tys. zł, w prasie kobiecej - 90 tys. zł, a w internecie - 200 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: OSM Garwolin już planuje działania reklamowe na 2017 i 2018 rok