Producent wody mineralnej zaprosił osiem agencji do przetargu. I dał im tylko tydzień czasu na skrojenie oferty
Polska Grupa Uzdrowisk zaprosiła agencje do składania ofert na strategię komunikacji 360 i jej realizację dla marki Staropolanka. Termin ich złożenia to około tydzień- wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Prowadzone przez Polską Grupę Uzdrowisk postępowanie dotyczy przygotowania strategii komunikacji dla marki Staropolanka i jej realizację. Zaproszono do niego osiem agencji, co potwierdził w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Piotr Grudziński, kierownik marketingu i komunikacji. Ich nazw jednak nie podał. Wiadomo jedynie, że są to czołowe na polskim rynku agencje reklamowe.
Z naszych ustaleń wynika, że postępowanie prowadzono jest w tempie ekspressowym - agencje mają na złożenie ofert około tygodnia, termin mija 3 lutego.
– Oferta nie zakłada złożenia gotowej strategii, ani jej zarysu a jedynie ofertę na jej stworzenie wraz ze wskazaniem narzędzi jej realizacji, co nie powinno stanowić problemu dla agencji pracujących w branży FMCG – zaznaczył Piotr Grudziński. Dodał, że postępowanie zakłada przedłożenie oferty na budowę strategii i osobno na jej realizację.
– Samo narysowanie storyboardów to minimum 3 dni, a gdzie czas na wymyślenie pomysłów? Ciekawe, ile dni klient zostawił sobie na podjęcie decyzji? Życzę powodzenia tym, którzy wezmą udział – komentuje jeden z przedstawicieli agencji reklamowych.
Wybór zwycięskiej agencji zaplanowano na koniec lutego.
Dołącz do dyskusji: Producent wody mineralnej zaprosił osiem agencji do przetargu. I dał im tylko tydzień czasu na skrojenie oferty