Opakowania Cadbury bez napisów zwracają uwagę na problem samotności seniorów
Brytyjski gigant branży słodyczy, Cadbury, w niestandardowy sposób zwrócił uwagę na problem samotności seniorów. Opakowania czekolad producenta pozbawiono jakichkolwiek napisów.

Według badań organizacji Age UK, 225 tys. Brytyjczyków po 65. roku życia spędza nawet tydzień bez kontaktu z jakimkolwiek innym człowiekiem. Problem samotności seniorów jest w Wielkiej Brytanii coraz bardziej widoczny. Z tym uczuciem boryka się prawie 4,5 miliona starszych mieszkańców Wysp Brytyjskich.
Na problem w ciekawy sposób zwróciła uwagę marka słodyczy Cadbury. Z opakowań popularnej czekolady Dairy Milk usunięto wszelkie napisy i grafiki, pozostawiając tylko fragment logo. Na początku września edycja "pustej" czekolady trafiła na półki brytyjskich sklepów. Część dochodów z jej sprzedaży trafi na konto Age UK, która pomaga seniorom.
Marka zachęta także swoich konsumentów do wspierania starszych osób - nawet zwykłą rozmową i okazywaniem zainteresowania, np. w sklepach, przychodniach czy środkach komunikacji miejskiej.
Dołącz do dyskusji: Opakowania Cadbury bez napisów zwracają uwagę na problem samotności seniorów