SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Znamy Young Creatives Cannes 2025. To oni powalczą w międzynarodowym finale

W czwartek w warszawskim Praga Centrum odbyła się gala finałowa konkursu Young Creatives Cannes 2025. Inicjatywa nie tylko umożliwia zaprezentowanie umiejętności przed branżowym jury, lecz także otwiera drogę do udziału w globalnym finale – Young Lions Competition podczas festiwalu Cannes Lions.

W tegorocznej edycji nagrodzono 8 zespołów, które już w czerwcu reprezentować będą Polskę we Francji. Uczestnicy rywalizowali w ośmiu kategoriach: Print, Design, Film, Digital, PR, Media i Clients, a także w kategorii specjalnej OPEN, której partnerem został Orlen.

Jakie są zasady konkursu? 2-osobowe zespoły mają tylko 24 lub 48 godzin, by odpowiedzieć na autentyczny brief od klienta. Liczy się pomysł, wykonanie i zdolność pracy pod presją. Do udziału zaproszeni są młodzi profesjonaliści urodzeni po 16 czerwca 1994 roku, związani z branżą kreatywną – zarówno po stronie agencji, jak i klientów.

Oceny prac podjęło się jury złożone z ekspertek i ekspertów branży – dyrektorek i dyrektorów kreatywnych, strateżek i strategów, reżyserek i reżyserów, marketerek i marketerów oraz projektantek i projektantów.

Zwycięzcy zdobyli oficjalną przepustkę do Cannes – na największy i najbardziej prestiżowy festiwal kreatywności na świecie.

Nagrodzeni w Young Creatives 2025:

Digital (partner kategorii Lech)
Zwycięzcy: Klaudia Mateuszuk i Wiktoria Chachaj (Polot)

Wyróżnieni: 
Paula Tokarska i Marcin Bińczyk (Leo Warsaw)
Joanna Bauer i Joanna Wojtach (180heartbeats + JUNG v. MATT)

Media (partner kategorii Frisco)
Zwycięzcy: Kalina Ogoszewska i Jakub Szymański (Octopus Media)

Wyróżnieni:
Natalia Basiak i Weronika Polak (EssenceMediacom)
Jakub Sakowski i Kacper Kulma (Fabryka Marketingu)
Anna Maria Wasilewska i Eliza Szczot (Labcon)

Design (partner kategorii Familijne)
Zwycięzcy: Maria Demianiuk i Marta Goździewicz (Redkroft)

Wyróżnieni: 
Martyna Zdrojewska i Amalia Podgórska (Accenture Song)
Marysia Skrzypczyk i Izabela Rawa (Altavia Kamikaze + K2)

Film (partner kategorii Metafen)
Zwycięzcy: Marlena Bajdecka i Igor Prejs-Rosa (Publicis Warsaw)

Wyróżnieni:
Jakub Kukulski i Filip Kłoda (WebTalk)
Kacper Kucharczyk i Julia Adamska (FCB Warsaw)

PR (partner kategorii Avon)
Zwycięzcy: Weronika Chocholska i Zofia Cieplak (Dfusion Communication)

Wyróżnieni:
Anna Lipiarz i Hanna Gnatowska (endorfina events)
Michał Trela i Magdalena Cieślewska (Dfusion Communication)
Olivia Drost i Angelika Garczyk (OLIVE MEDIA)

Clients (partner kategorii Fundacja Avalon)
Zwycięzcy: Wojciech Szerszeń i Kamil Ochelski (Kompania Piwowarska)

Wyróżnieni:
Emilia Maria Ulewicz i Angelika Poreda (mBank S.A.)

Print (partner kategorii muzeum Fabryka Czekolady E. Wedel)
Zwycięzcy: Katarzyna Cieślak i Zuzanna Gałczyńska (Feeders Agency)

Wyróżnieni:
Anna Ziemkiewicz i Kinga Bednarska (Brain)

Open (partner kategorii Orlen)
Zwycięzcy: Marta Tomczak i Marta Adamkowska (180heartbeats + JUNG v. MATT)

Wyróżnieni:
Michalina Przestrzelska i Michał Jurkowski - Piechucki (Altavia Kamikaze + K2)
Laura Chojnacka i Martyna Harasimowicz (Bosko.agency)

Dołącz do dyskusji: Znamy Young Creatives Cannes 2025. To oni powalczą w międzynarodowym finale

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl