SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Centralny Port Komunikacyjny nowym klientem Lighthouse

Do grona klientów Lighthouse dołączył Centralny Port Komunikacyjny – poinformowała agencja. Jednym z jej zadań będzie przygotowanie dla spółki kompleksowej strategii komunikacji oraz doradztwo w sytuacjach kryzysowych.

Agencja Lighthouse została wybrana w drodze przetargu, a umowa ze spółką Centralny Port Komunikacyjny została zawarta na początku kwietnia i będzie obowiązywała do końca roku. Za realizację działań odpowiada zespół pod kierownictwem Michała Kwietniewskiego, Unit Directora – czytamy w komunikacie prasowym. Wspomniana agencja ma szerokie doświadczenie w realizacji projektów komunikacyjnych dla wrażliwych społecznie inwestycji o strategicznym znaczeniu dla kraju i gospodarki. Firma specjalizuje się w doradztwie komunikacyjnym dla projektów w takich branżach jak infrastruktura, energetyka, przemysł, nowe technologie, retail czy finanse.

Centralny Port Komunikacyjny (CPK) to jedna z największych inwestycji infrastrukturalnych w Europie, której celem jest stworzenie nowoczesnego systemu transportowego integrującego obszar lotniczy, kolejowy i drogowy. Zadaniem Lighthouse jest opracowanie kompleksowej strategii komunikacji projektu na lata 2025 – 2027, która pozwoli na skuteczne wyjaśnienie roli i charakteru inwestycji. W tym celu przeprowadzone zostaną m.in. badania opinii publicznej na temat społecznego odbioru inwestycji. Agencja opracuje również strategię komunikacji kryzysowej w kluczowych dla Spółki obszarach oraz zapewni jej bieżące wsparcie w sytuacjach kryzysowych – czytamy w komunikacie prasowym. 

– CPK to jedna z najbardziej złożonych inwestycji realizowanych dziś w Europie. W związku z tym działania komunikacyjne wokół niej muszą być bardzo precyzyjnie zaplanowane. Kluczowe jest zrozumienie potrzeb i oczekiwań komunikacyjnych różnych grup interesariuszy, stworzenie jasnego przekazu oraz budowanie dialogu na wszystkich płaszczyznach projektu – mówi Jarosław Bańda, Dyrektor Zarządzający w Lighthouse.

Agencja Lighthouse jest firmą doradczą specjalizującą się w zarządzaniu reputacją. Bazując na partnerskiej współpracy i zaufaniu, wspiera klientów w rozwiązywaniu złożonych problemów biznesowych poprzez efektywną komunikację z otoczeniem zewnętrznym oraz wewnętrznym. Wśród kluczowych obszarów kompetencyjnych firmy znajdują się m.in.: reputation intelligence, doradztwo strategiczne, współpraca z mediami, komunikacja digital, relacje z interesariuszami, issue & crisis management oraz szkolenia i coachingi. 

Od 2016 r. jest afiliowanym członkiem międzynarodowej sieci Edelman i wyłącznym przedstawicielem firmy na polskim rynku, pracując dla takich klientów jak HP, PIIT, T-Mobile Polska czy LPP. Należy także do Związku Firm Public Relations.

Dołącz do dyskusji: Centralny Port Komunikacyjny nowym klientem Lighthouse

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
BońdA
Jareczku, i tak leszcz jesteś.
1 0
odpowiedź