SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Napój Black z nową serią reklam

Marka napojów energetycznych Black (FoodCare) rusza z nową, długofalową platformą komunikacyjną. Manifestem marki staje się Efekt Black – impuls burzący rutynę, wyzwalający wyobraźnię i łamiący schematy.

– Na wiosnę 2025 roku przygotowaliśmy duże uderzenie z naszą flagową marką: napojem Black. Nowe otwarcie to coś znacznie więcej niż kampania – to cała długofalowa platforma komunikacji, która pozwoli nam po raz kolejny wytyczyć nowy kierunek dla całego rynku. Black to marka, która nigdy nie stała w miejscu. Kto się nie rozwija, ten się cofa. Mogę powiedzieć tyle, że to tylko początek naszych mocnych newsów na ten sezon – mówi Wiesław Włodarski, Prezes FoodCare i twórca marki Black.

Wprowadzeniu nowej strategii marki towarzyszy kampania 360°, obejmująca działania ATL, BTL, digital z silnym akcentem na social media, a także eventy i współprace z twórcami kultury miejskiej oraz alternatywnej.

Sercem działań reklamowych jest 60-sekundowy spot, stanowiący emanację nowej strategii marki. W odważny, ekspresyjny sposób ukazuje on, czym jest energia Blacka i jego świat wartości.

W centrum transformacji marki znajduje się nowa identyfikacja wizualna, ale ewolucji ulega również portfolio produktowe. Marka rozwija nowe smaki oraz konsekwentnie inwestuje w segment zero cukru, odpowiadając na potrzeby współczesnych konsumentów.

Marka Black posiada 26,3 proc. udziałów w rynku napojów energetycznych w Polsce (MAT AC Nielsen, w sztukach).

Dołącz do dyskusji: Napój Black z nową serią reklam

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hmmm...
czyli strategia jest taka, że black do dopalacz. pytanie czy to dobry wizerunkowo kierunek, czy już nie przegięcie?
ogólnie ciekawy koncept
0 0
odpowiedź