SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Herbapol chce dotrzeć do młodych. Nowoczesny spot promuje syropy owocowe

Wystartowała nowa odsłona kampanii „Herbapol. We współpracy z naturą”, w którym promowane są syropy owocowe. Producent za pomocą nowoczesnego spotu chce dotrzeć do młodych konsumentów, “którzy szukają prostych, codziennych rozwiązań, pozwalających im być bliżej natury”. Kampania jest prowadzona w wiodących stacjach telewizyjnych oraz kanałach digitalowych.

mat.prasowe mat.prasowe

„We współpracy z naturą” to nowa platforma komunikacyjna Herbapolu-Lublin, która w pełni wpisuje się w aktualne trendy. Jej ideą jest pokazanie, że firma, za którą stoi ponad 75 lat tradycji, wiedzy i doświadczenia, jednocześnie pozostaje innowacyjna i idealnie osadzona we współczesności. Tworzone przez nią produkty każdego dnia i przy różnych okazjach towarzyszą konsumentom, którzy cenią sobie bliski związek z naturą. Dużą i ważną grupę stanowią tu młodzi odbiorcy, dla których korzystanie z produktów powstających z naturalnych składników jest oczywistym, codziennym wyborem – czytamy w komunikacie prasowym. 

Kolejna odsłona kampanii „Herbapol. We współpracy z naturą” została poświęcona syropom owocowym. – Syropy Herbapolu to produkty znane i lubiane, a ze względu na uniwersalność zastosowań cieszą się popularnością przez cały rok – mówi Agnieszka Cichewicz, Senior Brand Manager w Herbapol-Lublin S.A.

 – Teraz, w wiosenno-letnim sezonie, konsumenci sięgają po nie, by przygotować orzeźwiające napoje, pełne pysznego, owocowego smaku. W naszej kampanii postawiliśmy na dynamiczną, nowoczesną formę spotu, która pozwoliła nam w inspirujący sposób zaprezentować główne atuty naszych syropów – przede wszystkim różnorodny i szeroki wybór wariantów, wygodę i szybkość przygotowania napoju, wysoką wydajność. Bo woda i porcja owocowego syropu Herbapol z witaminami to naturalnie idealna współpraca!

Spot jest emitowany w największych stacjach telewizyjnych oraz w zasięgowych stacjach tematycznych. Za koncept kreatywny odpowiada agencja Pro/porcja, a za produkcję Highnoon. Wsparcie PR zapewnia Quality PR.

„Herbapol-Lublin” S.A. to lider polskiego rynku spożywczego z historią sięgającą 1949 roku. Od samego początku inspiruje się naturą i czerpie z jej bogactwa, oferując konsumentom produkty wysokiej jakości. Portfolio produktowe firmy obejmuje kategorie syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, funkcjonalnych, herbat białych, zielonych, czerwonych i czarnych, produktów dżemowych, gotowych do picia napojów herbacianych, cukierków odświeżających oraz kosmetyków. W portfolio znajdziemy produkty marek: Herbapol, Big-Active, Zioła Mnicha. Herbapol-Lublin to świetny przykład połączenia tradycji z nowoczesnością. Firma niezmiennie cieszy się zaufaniem czterech pokoleń konsumentów.

Dołącz do dyskusji: Herbapol chce dotrzeć do młodych. Nowoczesny spot promuje syropy owocowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl