Polska jako centrum nowoczesności. Rusza kampania „We did it in Poland”
Rusza „We Did It In Poland” – inicjatywa promującą Polskę jako centrum innowacji i nowoczesnych technologii. Organizatorem projektu jest Fundacja Włączeni Plus, a całość objęta jest patronatem Polskiej Prezydencji w Unii Europejskiej. Kreacje przygotował dom produkcyjny Scprojects.

Kampania ma na celu przyciągnięcie uwagi międzynarodowych partnerów i inwestorów, prezentując polski rynek jako dynamiczne i konkurencyjne miejsce dla rozwoju technologii. Europejska część staruje 19 marca w Business & Science Poland w Brukseli. Instalacja w formie dwumetrowej makiety Polski prezentuje kluczowe krajowe innowacje, a jej centralnym elementem jest interaktywny pociąg oraz ekrany multimedialne sterowane za pomocą tabletu.
Polska chwali się osiągnięciami technologicznymi
Dzięki temu odwiedzający mogą nie tylko zobaczyć, ale i bezpośrednio doświadczyć polskiej kreatywności i przełomowych technologii.
Kluczowym elementem narracyjnym i wizualnym spotu stał się motyw kart i planszówki, który symbolizuje strategię, wspólnotowość i potrzebę ciągłego rozwoju.
Scprojects odpowiada za pełen proces twórczy spotu – od koncepcji i scenariusza, przez realizację zdjęć, po postprodukcję. Reżyserem spotu jest Karol Wasilewski. Scprojects stoi także za realizacją interaktywnej ekspozycji, która rozszerza ideę kampanii „We Did It In Poland” poza ekran.
– Naszym celem było oddanie energii i determinacji polskich przedsiębiorców oraz naukowców. W ciągu trzech miesięcy przygotowań i trzech dni zdjęciowych w czterech lokacjach stworzyliśmy dwie wersje językowe spotu. Na potrzeby obu wersji, łącznie na planie wykonaliśmy ponad sto ujęć. W realizację zaangażowanych było 40 specjalistów, a wsparcie 12 kluczowych partnerów pozwoliło nam w pełni uchwycić ducha polskiej innowacyjności – mówi Paweł Szeląg, CEO w Scprojects.
Dołącz do dyskusji: Polska jako centrum nowoczesności. Rusza kampania „We did it in Poland”