Mobile Vikings kampanią zwraca uwagę na depresję wśród mężczyzn
Operator komórkowy Mobile Vikings, we współpracy z Fundacją Nie Widać Po Mnie, startuje z kampanią społeczną “Zrzuć ciężar z głowy”. Chce nią zwrócić uwagę na stygmatyzację depresji wśród mężczyzn i zachęcić do rozmowy o emocjach oraz do skorzystania z pomocy psychologicznej.

Centralnym elementem kampanii jest dedykowany landing page. Operator przygotował również spot wraz z sesją zdjęciową, akcję promująca kampanię w mediach drukowanych, online oraz w przestrzeni publicznej, a także podcast „Zestaw siłacza” do nabycia w Viking Store – sklepie dla użytkowników sieci Mobile Vikings.
Spot wraz z sesją zdjęciową zrealizowano w jednej z wrocławskich siłowni. Jego głównym przekazem jest: “Po co dźwigać samemu? Lepiej pogadać. Zrzuć ciężar z głowy”.
Kampanię wspiera reklama outdoor oraz specjalny odcinek podcastu Przemysława Górczyka, który swoją premierę będzie miał 27 kwietnia w serwisach YouTube oraz Spotify. Gościem odcinka będzie dr Maciej Klimczak, psychiatra i seksuolog.
Główny etap kampanii potrwa miesiąc.
Dołącz do dyskusji: Mobile Vikings kampanią zwraca uwagę na depresję wśród mężczyzn