Udany debiut „W rytmie serca”. Pierwsze dwa odcinki serialu oglądało 2,4 mln widzów
Pierwsze dwa odcinki nowego serialu Polsatu „W rytmie serca” oglądało średnio 2,41 mln widzów. Stacja w czasie jego emisji była wiceliderem w rynku, przegrywając z TVP1 - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia obu odcinków wyniosła 2,41 mln widzów. Przełożyło się to na 16,07 proc. udziału Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 15,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.
Oba odcinki miały bardzo zbliżone wyniki oglądalności - w grupie 4+ minimalnie lepiej wypadł drugi z nich, a w grupie komercyjnej - pierwszy.
Przynajmniej przez 1 minutę pierwsze dwa odcinki obejrzało 6,17 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 2,54 mln).
Dla porównania, pokazywaną wiosną br. w tym pasmie drugą edycję widowiska „Kabaret na żywo” oglądało średnio 2,32 mln osób, co przełożyło się na 14,73 proc. udziału w 4+ (odpowiednio 942 tys. widzów i 14,85 proc. udziału w 16-49).
Polsat w czasie emisji serialu miał 15,33 proc. udziału, co dało mu pozycję wicelidera oglądalności w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce o tej porze zajęła TVP1, pokazująca wówczas gł. serial „Dziewczyny ze Lwowa” i reality-show „Rolnik szuka żony”, co przełożyło się na 16,01 proc. udziału.
Trzeci był TVN („MasterChef” i film „Sherlock Holmes: Gra cieni”; 10,69 proc.). Dalej uplasowały się: TV Puls (6,15 proc.) i TVP2 (4,64 proc.).
Wśród widzów w grupie komercyjnej Polsat z udziałem na poziomie 14,67 proc. również był wiceliderem analizowanego pasma.
Portal Wirtualnemedia.pl dotarł również do uśrednionych widowni minutowych w grupie 4+. Analizując te wyniki czterech głównych stacji telewizyjnych (TVP1, TVP2, Polsat i TVN) wynika, że przez większość czasu emisji „W rytmie serca” liderem była Jedynka.
Serial Polsatu na wyraźne prowadzenie wśród tzw. „wielkiej czwórki” wyszedł dwukrotnie - w ostatnich minutach pierwszego i drugiego odcinka produkcji (w tym czasie TVP1 pokazywała reklamy).
13-odcinkowy serial „W rytmie serca” opowiada o losach zdolnego chirurga dr Adama Żmudy, który zmuszony do rezygnacji z pracy w renomowanym szpitalu, planuje zmienić swoje życie i chce dołączyć do Lekarzy bez Granic w Afryce. Przed wyjazdem odwiedza rodzinne miasto, Kazimierz Dolny, w którym na jaw wychodzą skrywane sekrety.
W rolach głównych wystąpią: Mateusz Damięcki, Barbara Kurdej-Szatan, Maria Dębska, Piotr Polk, Piotr Fronczewski, Małgorzata Foremniak i Dariusz Toczek, a producentem wykonawczym produkcji jest należąca do Tadeusza Lampki firma Artrama.
Dołącz do dyskusji: Udany debiut „W rytmie serca”. Pierwsze dwa odcinki serialu oglądało 2,4 mln widzów