SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy serwis Casio

Firma Zibi uruchomiła w internecie serwis produktowy poświęcony kolekcji zegarków CASIO Club-G

Z początkiem września bieżącego roku firma Zibi uruchomiła serwis produktowy dla Club-G, nowej marki zegarków CASIO, która wzornictwem i funkcjami przypomina znane marki CASIO, G-Shock i Baby-G, jednak ze względu na mniejsze rozmiary zegarków jest adresowana do młodszych użytkowników.

Główny cel powstania serwisu www.club-g.pl to zbudowanie i wzmocnienie relacji z grupą docelową marki Club-G - chłopcami i dziewczętami w wieku 9-16 lat.

- Jak wynika z naszych informacji, potencjalni nabywcy zegarków Club-G chętnie posługują się komputerami i internetem. - mówi Rafał Zadara, menedżer ds. e-marketingu w Zibi.- Utworzenie stron produktowych dla kolejnego subbrandu CASIO wpisuje się także w internetową strategię Zibi, która polega na różnicowaniu przekazów marketingowych w zależności od grupy docelowej danej marki.

Drugim nie mniej ważnym zadaniem www.club-g.pl jest zwiększenie częstotliwości kontaktów grupy docelowej z marką. Służyć ma temu między innymi konkurs dla internautów rozpoczęty równocześnie z uruchomieniem stron Club-G. Osoba, która najszybciej przejdzie wszystkie trzy etapy gry w wersji on-line umieszczonej w serwisie, otrzyma wybrany przez siebie model zegarka Club-G. Strona prezentuje również katalog zegarków Club-G dostępnych w Polsce.

Serwis stworzyła firma NG interactive z Warszawy.

Dołącz do dyskusji: Nowy serwis Casio

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl