Nowe media alternatywą reklamową dla telewizji
Amerykańskie partie polityczne coraz częściej korzystają z nowychmediów jako alternatywy dla kosztownych reklam w telewizji.
Wśród Demokratów i Republikanów czołową trójkę nowych mediów zktórych korzystają, stanowią telefony komórkowe, gry wideo ikomunikatory internetowe - informuje serwis Marketing Charts,powołując się na dane firmy badawczej BIGresearch.
Ogółem Demokraci częściej korzystają z nowych mediów.Przykładowo 26,9 procenta z nich regularnie lub czasami bloguje, wporównaniu do 22,9 procenta Republikanów.
Z badania firmy BIGresearch wynika również, że w przypadkuczłonków obu partii najpopularniejszym telewizyjnym kanałemkablowym jest Discovery Channel. Republikanie wskazywali teżkolejno na The History Channel, Fox News Channel, ESPN i TNT, aDemokraci na TNT, A & E, The History Channel i TBS.
źródło: Marketing Charts
Marketing internetowy
Dołącz do dyskusji: Nowe media alternatywą reklamową dla telewizji